Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@08:03:55 GMT

خرید دستگاه مانیتورینگ جنین با نذورات مردمی در سرعین

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۸۶۷۵

خرید دستگاه مانیتورینگ جنین با نذورات مردمی در سرعین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خیرین شهرستان سرعین که امسال به دلیل شرایط کرونایی نتوانستند سفره احسان و نذری پهن کنند، هزینه نذورات خود را جمع کرده و در کار خیر و خداپسندانه دیگری هزینه کردند.

با خرید و راه‌اندازی دستگاه مانیتورینگ جنین اختصاص دادند(ان اس تی) مادران باردار شهرستان سرعین دیگر برای پیگیری شرایط جسمانی جنین خود به مرکز استان تردد نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالانه حدود یک هزار مادر باردار شهرستان سرعین به خاطر نبود دستگاه مانیتورینگ وضعیت جنین به اردبیل تردد می‌کردند.

حسن حسن‌پور، فرماندار سرعین در مراسم راه‌اندازی این دستگاه اظهار کرد: این دستگاه با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال از محل جمع‌آوری نذورات حسینی در ماه محرم خریداری و به مرکز بهداشت جامع سلامت شهرستان اهداء شد.

وی گفت: خیرین سرعین جز پیشروترین خیرین استان محسوب می‌شوند.

منبع: فارس

کلیدواژه: جنین سلامت دستگاه مانیتورینگ فرماندار سرعین حسن پور خیران نذورات محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تهران ۹ هزار اتوبوس برقی نیاز دارد، گفت: خرید و واردات دو هزار دستگاه در دست پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی چمران امروز _ پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت _ در همایش روز معمار بجنورد اظهار کرد: خرید و تأمین اتوبوس‌های برقی نهایی شده است و اکنون تأمین ۹ هزار دستگاه از این ناوگان در تهران نیاز است.

وی افزود: حمل و نقل برقی و پاک نیاز پایتخت است البته در این باره کشور تجربه‌ای ندارد به همین لحاظ خرید ناوگان برقی مخالفانی دارد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اجرای این امر کار سخت و پیچیده‌ای نیست، خاطرنشان کرد: اکنون زمینه سازی برای تأمین ناوگان حمل و نقل برقی در حال انجام است، قراردادی میان شهرداری با وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز وزارت نیرو برای ایجاد ایستگاه شارژ برق منعقد شده، استارت کار زده شد و تا زمانی که اتوبوس‌ها تأمین شود، ایستگاه‌های شارژ هم آماده خواهد شد.

چمران با اشاره به اینکه یک ایستگاه شارژ برق اتوبوس به صورت نمادین افتتاح شده است، گفت: قرارداد تأمین ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی با شرکت داخلی از جمله مپنا بسته شده و تا پایان سال شماری از آن تحویل می‌شود، همچنین خرید و واردات ۲ هزار دستگاه در دست پیگیری است.

وی درباره تأمین اتوبوس‌های برقی برای شهر بجنورد گفت: این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گیرد، باید میزان تأثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تأمین این ناوگان تشخیص داده شود.

رئیس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برق قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد گفت: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نماهای رومی به شهرها اظهار کرد: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است که به عنوان حُسن قالب شد، البته مصوب شد که معماری رومی و وارداتی به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

کد خبر 750092

دیگر خبرها

  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • هشدار هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است