Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@14:29:15 GMT

سوال عجیب وحید قلیچ درباره علیرضا بیرانوند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۸۸۱۳

سوال عجیب وحید قلیچ درباره علیرضا بیرانوند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: یکسری دروازه‌بان‌ها حق‌شان نبود دعوت شوند و دعوت هم نشدند. اسم از دروازه‌بان خاصی نمی‌برم اما فکر می‌کنم مردم خودشان همه چیز را می‌دانند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید قلیچ ، پیشکسوت پرسپولیس به حامیان حامد لک اضافه شده و معتقد است دروازه‌بان سرخپوشان باید زودتر به تیم ملی دعوت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این مورد به ما گفت:

«این دروازه‌بان که من دیدم، می‌تواند به درد تیم ملی بخورد. لک در چند بازی آسیایی آمار خوبی از خود برجای گذاشت و دل مردم را شاد کرد. حتی یک پنالتی هم گرفت که باعث شد پرسپولیس به فینال آسیا برود. در لیگ هم، همان بازی اول توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. اینها نشان می‌دهد آمارش خیلی خوب است اما نمی‌دانم چرا دروازه‌بان‌هایی دعوت شدند که یا در این چند ماه بازی نکردند یا دچار افت بودند.»

وحید قلیچ گلر پیشکسوت پرسپولیس همچنین اضافه کرد:

«البته یکسری دروازه‌بان‌ها هم حق‌شان نبود دعوت شوند و دعوت هم نشدند. اسم از دروازه‌بان خاصی نمی‌برم اما فکر می‌کنم مردم خودشان همه چیز را می‌دانند. به هر حال اگر یک روز ما از اسکوچیچ انتقادی داریم، باید بیان کنیم اما اگر کار خوبی هم دیدیم، باید شجاعت داشته باشیم و به موقع از او حمایت کنیم. اگر قرار بود همه انتخاب‌هایش بد باشد، امروز با صدای بلندتری انتقاد می‌کردیم.»

وحید قلیچ در نهایت سؤال خاصی هم پرسید و گفت:

«من نمی‌دانم چرا از موقعی که علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد تا امروز هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش بازی کند. البته از دوستانم هم پرسیدم ولی آنها هم دلیل این موضوع را نمی‌دانستند. شما دلیلش را نمی دانید؟! با خودم فکر کردم شاید شما این را بدانید که چرا علیرضا بازی نمی‌کند. من فقط این موضوع را شنیده بودم که برای دو، سه هفته مصدوم بوده اما هنوز فرصتی برای بازی به دست نیاورده است. اگر یک زمانی از علیرضا انتقاد می‌کردم، دلیلم این بود که او را در یک مقطعی در حد و اندازه‌های پرسپولیس و تیم ‌ملی نمی‌دانستم اما حالا که لژیونر شده برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند نماینده خود برای فوتبال کشورمان باشد. حالا هم تعجب می‌کنم چرا دروازه‌بانی در این سطح هنوز نتوانسته برای باشگاه جدیدش بازی کند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس وحید قلیچ دروازه بان وحید قلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بازی آلومینیوم و پرسپولیس به ضربات پنالتی رفت،امید اصلی مجتبی حسینی و شاگردانش برای صعود به دور بعدی جام حذفی به عملکرد احمد گوهری دروازه‌بان خود بود.

گلر سابق پرسپولیس که در طول 120 دقیقه بازی هم با وجود دریافت 4 گل چند سیو فوق‌العاده داشت و توانست تیمش را در بازی نگه دارد، در ضربات پنالتی فوق‌العاده کار کرد و در نقشی منجی ظاهر شد.

گوهری وقتی آلومینیومی‌ها با از دست رفتن پنالتی امیر نوری و برخورد توپ به تیر دروازه کمی نگران شده بودند، توانست با مهار ضربه دانیال اسماعیلی‌فر تیمش را به بازی برگرداند و در ادامه آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس را در شرایط برابر دو تیم از وحید امیری گرفت تا تیمش را در آستانه برد مهم و بزرگ قرار بدهد.

دروازه‌بان باتجربه آلومینیومی‌ها که امسال از پرسپولیس به اراک رفته ، مقابل تیم سابق خود نمایشی خوب داشت و در نهایت از خوشحالی از پوست خود نمی‌گنجید. او بعد از مهار پنالتی وحید امیری به سمت او رفت و با حرفی به خوش و بش کرد تا حسابی شب خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود