Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش برف در برخی محورها گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر بسته بودن جاده‌ها اعلام نشده و راهداری در حال پاکسازی است. - اخبار استانها -

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به آغاز بارش برف از شب گذشته در برخی نقاط گیلان اظهار داشت: در حال حاضر جاده‌ها باز است و عوامل راهداری نیز در حال پاکسازی جاده‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن رد بسته بودن جاده‌های استان به‌دلیل بارش برف خاطرنشان کرد: اگرچه بارش برف در استان داریم اما هیچ جاده‌ای بسته نیست.

وی با بیان اینکه بارش برف از روز گذشته در برخی نقاط گیلان از جمله گردنه اسالم به خلخال آغاز شده است تصریح کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر بسته شدن راه و مشکل در رفت و آمد مردم به ما گزارش نشده است.

ضرورت اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر رشت؛ هزینه‌های شهرداری در حمایت از تیم‌های فوتبال گیلان شفاف‌سازی شودشیب تند فوتی‌های کرونا در گیلان؛ احترام مردم در اجرای طرح محدودیت اصناف رعایت شودبارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات گیلان؛ بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد

صفاری با اشاره به اینکه برودت هوا در شب گذشته در برخی جاده‌های استان گیلان زیاد بود اظهار داشت: بارش برف عصر گذشته قطع شده بود اما از شب مجددا بارش‌ها شروع شد که تاکنون مشکلی مانند بسته بودن جاده‌ها گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه عوامل راهداری در حال حاضر در حال پاکسازی جاده‌ها و رفع مشکلات احتمالی هستند بیان کرد: پلیس راه به همراه راهداری استان در حال پاکسازی جاده‌ها هستند.

وی از مردم خواست که در این شرایط از هرگونه تردد غیرضروری در جاده‌های استان گیلان به‌ویژه مناطق کوهستانی خودداری کنند و افزود: در صورت ضرورت تردد، داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات الزامی است.

انتهای پیام/613/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حال پاکسازی استان گیلان پلیس راه بارش برف جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مسیرهای روستایی در شهرستان دشتی که در پی بارندگی دچار انسداد شده بود، با فروکش کردن رودخانه‌های محلی، بازگشایی شد، هرچند به رویه برخی جاده‌ها خسارت وارد شد که راهداران پیگیر ترمیم آن هستند.

اخترشناس افزود: تنها محور فرعی شیرینو کنگان به گله دار در استان فارس به دلیل ریزش ترانشه ها مسدود است که ۱۳ نیروی راهداری با هفت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در تلاش برای رفع خطر و بازگشایی این جاده هستند.

وی یادآور شد: سایر محورهای استان باز و نیروهای راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آب گرفتگی و پاکسازی سطح محورها را انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به هشدار هواشناسی درباره نفوذ یک سامانه بارشی طی روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۴۱ یا مشاهده سایت اینترنتی در جریان آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور قرار بگیرند.

کد خبر 6097644

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان