Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال ارشدی روز پنچشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستایی افزایش عرضه نان و دسترسی آسان شهروندان این میزان آرد از امروز میان نانوایی‌های منتخب (لواش پزی) توزیع می‌شود.

فرماندار دیواندره با اشاره به اینکه ۲ واحد نانوایی لواش در شیفت عصر فعالیت می‌کنند، افزود: پنج واحد دیگر برای فعالیت در شیفت عصر و رفع مشکل کمبود نان منتظر تایید نهایی شورای آرد و نان شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشدی اضافه کرد: بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای خبازی در قالب گشت‌های مشترک به صورت روزانه در شهرستان انجام و با متخلفین برابر مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

وی یادآور شد: اقداماتی که در فضای مجازی در راستایی بزرگ نمایی مشکلات حوزه آرد و نان شهرستان انجام می‌شود صحت ندارد و نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه بر ایجاد جو روانی کاذب در بین مردم اثرگذار خواهد بود.

ارشدی با اشاره به زمان پخت نانوایی‌ها از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر تاکید کرد: همه خبازی‌ها موظف به رعایت زمان ابلاغ شده، بوده و در صورتی که یک واحد نانوایی که نان با کیفیت تولید و موجب رضایت مندی مردم شود ساعت پخت و پز آن توسط کارگروه آرد و نان شهرستان افزایش و آرد بیشتری از محل سهمیه واحدهای متخلف به او تعلق می‌گیرد.

فرماندار دیواندره گفت: در بازدید کارگروه اصلاح یارانه‌ای گندم،  آرد و نان شهرستان از خبازی‌های سطح شهر برای چهار خبازی متخلف پرونده تشکیل و چهار واحد نیز به کسر سهمیه محکوم شدند البته از مردم درخواست داریم هرگونه تخلف در این بخش را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

در شهر دیواندره ۶۲ واحد خبازی فعال وجود دارد که از این تعداد ۳۸ واحد نان لواش و ۲۴ واحد بربری، سنگک  و گرده پزی هستند.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها گندم آرد دیواندره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم آرد دیواندره گندم آرد دیواندره اخبار کنکور آرد و نان شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: چنانچه راهکاری برای ذخیره و انجماد مرغ در استان وجود داشته باشد آمادگی داریم مرغ مازاد مصرف را خریداری و ذخیره کنیم.

سیدعماد شاهرخی  امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در جلسه امنیت غذایی که با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی و به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: در سردخانه پشتیبانی اموردام ذخیره‌سازی مرغ انجام شده و هر شب نیز ۶۰ تن ذخیره می‌کنیم.

وی گفت: مشکلی که در استان وجود دارد این است که فقط چهار تا از کشتارگاه‌های استان تونل انجماد دارند و ظرفیت آنها ۶۰ تا ۷۰ تن است و مابقی کشتارگاه‌ها نیز فاقد ظرفیت بیشتر هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی  بیان کرد: مشکلی که وجود دارد فقط در خصوص مرغی است که توسط کشتارگاه خرید و به بازار عرضه می شود و آن بخش از کشتار درست است قیمت آن مقداری پایین‌تر است و آن هم به خاطر توافقی است که بین مرغداران با کشتارگاها صورت می‌گیرد و اگر راهکاری برای انجمادش وجود داشته باشد آمادگی داریم که مرغ مازاد را خریداری و ذخیره کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام