Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی که یک نیمه در دیدار مقابل ترکیه بازی کرد، بین دو نیمه متوجه شد که به کرونا مبتلا شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بی‌بی‌سی اسپورت، تیم ملی فوتبال کرواسی شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری دوستانه در ترکیه، به مصاف تیم ملی این کشور رفت و به تساوی 3 - 3 رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق جالب این مسابقه، بازی کردن کاپیتان مبتلا به کرونای کرواسی بود. دوماگوی ویدا پیش از اینکه کادر پزشکی تیمش متوجه مثبت بودن تست کرونای او شوند، در نیمه اول دیدار برابر ترکیه به میدان رفت!

تساوی کرواسی مقابل ترکیه در دیداری تدارکاتی

روز دوشنبه از تمامی بازیکنان و مربیان تیم ملی کرواسی تست کرونا گرفته شد که همه آنها منفی اعلام شد اما شاگردان زلاتکو دالیچ صبح روز چهارشنبه مجدداً تست دادند که تیم پزشکی کرواسی، نتایج این تست را بین دو نیمه دریافت کرد. در این نتایج مشخص شد ویدا به کرونا مبتلا شده و کاپیتان کرواسی در ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

پس از این اتفاق، مدافع 31 ساله بشیکتاش که چهارمین بازیکن کرونایی این باشگاه است، چند روزی در استانبول در قرنطینه خواهد بود. سایر اعضای تیم ملی کرواسی هم برای دیدار روز شنبه خود در لیگ ملت‌های اروپا، به سوئد سفر خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

با توجه به اینکه ویدا در لیگ ترکیه و باشگاه بشیکتاش توپ می‌زند، ارتباط خوبی با اعضای تیم ملی ترکیه داشت. او چهار بازیکن ترکیه یعنی جانر ارکین، دوروخان توکوز، مرت چتین و جنک توسون و حتی شنول گونش، سرمربی تیم ملی ترکیه را هم در آغوش گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال تیم ملی فوتبال کرواسی ویروس کرونا فوتبال تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری

به گزارش ورزش سه کاپیتان پرسپولیسی‌ها که  در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر  از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه  عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران  را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که  با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌ها بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد  اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می زند دست او را خواند و ضربه اش را مهار کرد.

دیگر خبرها

  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا