Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:37:19 GMT

کلنگ زنی احداث بلوار امام رضا(ع) شهر ساربوک قصرقند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۹۰۲۱

کلنگ زنی احداث بلوار امام رضا(ع) شهر ساربوک قصرقند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرقند، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در ادامه سفر خود به جنوب استان، وارد شهرستان قصرقند شد و مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

وی ابتدا بر سر مزار شهید عمر ملاهی از شهدای اهل سنت و مدافع حرم این شهرستان در روستای حمیری حضور یافت و نسبت به مقام این شهید والامقام ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله محامی سپس کلنگ احداث بلوار امام رضا(ع)  را شهر ساربوک را بر زمین زد، این بلوار با مشارکت بنیاد علوی و شهرداری ساربوک به طول2/5کیلومتر و با اعتبار‌2میلیارد و300 هزار تومان احداث خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در جمع علما،معتمدان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع نور ساربوک گفت:علما و معتمدین بازوی توانمند نظام در جهت حل مشکلات جامعه هستند و اگر ارتباط خوبی بین آنان و مسئولان برقرار شود مشکلات زودتر حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: با وحدت و همدلی بین علما و مسئولان و پیگیری قانونی مطالبات کاستی های را میتوان زودتر حل کرد.

وی همچنین در جلسه شورای اداری قصرقند با اشاره به ظرفیت های  شهرستان قصرقند در بخش های مختلف بر رشد شاخص های علمی ،فر هنگی، اقتصادی این شهرستان تاکید کرد  افزود: و استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی  و خیرین می تواند به رشد این شاخص ها کمک کند.

آیت الله محامی از ورود بنیاد علوی در پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند تقدیر کرد و گفت:با مشارکت دولت و بنباد علوی قدم های خوبی در این شهرستان برداشته شده  که امید در سال های آینده نتیجه این زحمات دیده شود.

فرماندار قصرقند هم این جلسه ،استقرار ادارات را مهمترین دغذغه این شهرستان بر شمرد و گفت:تاکنون23اداره در این شهرستان مستقر شده   و10اداره دیگر تاکنون هیچ گونه فعالیتی در شهرستان ندارند و مردم این شهرستان کارهای خود را شهرستان نیکشهر پیگیری می کنند.

رحیم بخش پاک اندیش خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام،حل مشکل آب شرب روستاییان،افزایش شاخص بهداشت و سلامت و آموزش در این شهرستان شد.

آیت الله محامی در ادامه سفر خود به شهرستان قصرقند با خانواده 17شهید این شهرستان دیدار و از آنان دلجویی کرد.

 

 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه شهر ساربوک قصرقند آیت الله محامی شهرستان قصرقند آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین کلنگ زنی نهضت ملی مسکن شهر گهرو گفت: این پروژه در ۶۷ پلاک و در ۱۳۴ واحد احداث خواهد شد.

باقری بیان کرد: شهر گهرو در شهرستان کیار واقع شده و از شهرهایی است؛ که در آن کمبود زمین نداریم. مساحت کل سایتی که به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است ۱۴ هکتار است که این ۱۳۴ واحد به مساحت ۱۲۹۰۰ متر مربع در فاز اول ۵ هکتاری از سایت یاد شده ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله اول تمام کسانی که واجد شرایط بودند، پوشش داده است.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در همین سایت قرار دارند که پس از انجام قرعه کشی، زمین به آنها جهت ساخت واحدهای خود واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر گهرو در راستای مردمی سازی بیشتر در قالب گروه‌های ساخت دو نفره ساخته خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901291

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)