Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:38:00 GMT

دستگیری جیب بر حرفه‌ای در مراغه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۹۰۶۰

دستگیری جیب بر حرفه‌ای در مراغه

به گزارش رکنا، سرهنگ الهوردیان فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع ۲ فقره جیب بری در سطح حوزه استحفاظی مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با تلاش بی وقفه مخفیگاه فرد متهم به جیب بری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: متهم که منکر هرگونه ارتکاب به جرمی شده بود، با ارائه ادله و مستندات در بازجویی‌های فنی به ۵ فقره جیب بری و سرقت در سطح شهر اعتراف کرد.

سرهنگ الهوردیان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او از شهروندان خواست از جابجایی وجه نقد به مبالغ بسیار بالا جداً خودداری کرده و برای خرید‌های روزانه حتی الامکان از کارت‌های اعتباری استفاده کنند.

او گفت:شهروندان به محض مشاهده افراد مشکوک موضوع را در سریعترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا پلیس سرقت اخبار حوادث سرقت فرمانده انتظامی شهرستان دستگیری مراغه جیب بر حرفه ای سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم زن ایران کرونا قتل تصادف ایرانی مرگ تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور


 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضایی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف کردو اذعان داشت؛ پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و شهرهای همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه