Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:37:18 GMT

12 کیلومتر جاده بادرود به کاشان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۹۰۸۵

12 کیلومتر جاده بادرود به کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید جواد ساداتی‌نژاد در حاشیه افتتاح جاده بادرود کاشان بابیان اینکه 8 کیلومتر از جاده بادرود کاشان مانده است تا این مسیر ایمن شود، اظهار کرد: کنارگذر کاشان و آران و بیدگل تا پایان دولت انجام می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه قول دادند تا پایان دولت جاده برزک به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: باند دوم جاده ابوزیدآباد که خطرات زیادی هم برای همشهریان داشته و جان هم‌وطنان کاشانی را گرفته است را امروز موردبحث قرار می‌دهیم تا به نتیجه برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه مسائل و مشکلاتی که درگذشته از مسکن مهر مانده را امروز مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: بعضی از پروژه‌های کاشان مثل جاده مشهد اردهال به جمکران زمین‌مانده است که مورد بحث و در دستور کار قرار خواهد گرفت و باند دوم جاده کاشان به سمت قم هم امروز تعین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ک۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کاشان جاده افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا