Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرامرز محبوبی معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۲ واحد صنعتی در استان سمنان در زمینه تولید محلول‌های ضدعفونی فعالیت دارند و روزانه سهمیه الکل خالص دریافت می‌کنند.

او با بیان اینکه محلول‌های ضدعفونی از ترکیب ۷۰ درصد الکل و بقیه مواد افزودنی تهیه می‌شود افزود: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر الکل خالص برای تولید محلول‌های ضدعفونی کننده از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ واحد صنعتی استان سمنان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبوبی یادآور شد: مواد ضدعفونی کننده زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت تولید می‌شود و از استاندارد‌های لازم برخوردار است.
معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: محلول ضدعفونی کننده تولید شده در استان سمنان برای مصرف داخل استان استفاده می‌شود و بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی که نیازمند حجم زیادی از محلول ضدعفونی کننده هستند با گرفتن حواله از این ۲ واحد صنعتی محلول ضدعفونی‌کننده دریافت می‌کنند.
محبوبی اظهار داشت: روزانه از سایر استان‌ها محلول ضدعفونی در بازار استان سمنان توزیع می‌شود و استان هیچ کمبودی در تامین اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع کرونا ندارد.
معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در ۹ واحد صنعتی استان تولید و در بازار عرضه می‌شود و در این زمینه نیز در استان کمبودی وجود ندارد.   انتهای پیام / گ   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع الکل ویروس کرونا معدن و تجارت استان محلول ضدعفونی ضدعفونی کننده سازمان صنعت استان سمنان واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند