Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:22:15 GMT

مجموعه‌داستان «جوجه عمه ربابه» برای بچه‌ها چاپ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۹۴۲۰

مجموعه‌داستان «جوجه عمه ربابه» برای بچه‌ها چاپ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه‌داستان «جوجه عمه‌ربابه» به قلم گروهی از نویسندگان کودک و نوجوان به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب جلد سوم از مجموعه قصه‌های جورواجور داستان‌های کوتاه فارسی است که برای مخاطبان گروه سنی ج منتشر می‌شود.

در این‌مجموعه، قصه‌هایی کوتاه به قلمِ نویسندگانی چون داوود امیریان، محمد باغبان‌آقایی، ابراهیم حسن‌بیگی، فرهاد حسن‌بیگی، محید درخشانی، افسانه شعبان‌نژاد، محسن مومنی، مهدی میرکیایی، عبدالمجید نجفی، و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... چاپ شده است.

در بخشی از کتاب «جوجه عمه‌ربابه» آمده است:

«عمه‌ربابه به اتاق آمد. من هم با زنبیل جوجه‌ها وارد اتاق شدم. مادر نگاهی به عمه‌ربابه کرد و وقتی دید او متوجه نیست، با چشم و ابرو به من فهماند که جای جوجه‌ها توی حیاط است. من هم که می‌دانستم عمه‌ربابه جوجه‌هایش را دوست دارد، گفتم: "ولی عمه‌ربابه ناراحت می‌شود."

عمه‌ربابه به من نگاهی کرد و گفت: "از چی عمه جون..."

مادر با دستپاچگی گفت: "از هیچ‌چی. کسی که چیزی نگفت."

بعد هم چنان اخمی به من کرد که جوجه‌ها را همان جا گذاشتم و به اتاق دیگر رفتم.

مادر به اتاق آمد؛ ولی قبل از آن‌که به سماور نزدیک شود، به من نزدیک شد و به‌جای شیر سماور، گوش مرا پیچاند و گفت: تا تو باشی، آبروی آدم را جلوی مهمان نبری.»

کد خبر 5069729 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان انتشارات سوره مهر مجموعه داستان هفته کتاب و کتاب خوانی هفته کتاب تازه های نشر معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی انتشارات سروش دفاع مقدس نشر صاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هیات نظارت بر مطبوعات زبان فارسی حمله تروریستی به دانشگاه کابل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مقام معظم رهبری جوجه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین

علی رمضانپور مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: چهار میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در سال جدید نسبت به فرودین ماه سال گذشته که دو میلیون و ۶۷۸ هزار قطعه بوده رشد ۶۳ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: این میزان جوجه ریزی در۱۹۰ واحد مرغداری نیمچه گوشتی فعال استان انجام شده که بیشترین پراکنش در شهرستان‌های قزوین و تاکستان است.

وی اضافه کرد: ظرفیت واحد‌های مرغداری استان ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه است.

رمضانپور پیش بینی کرد: ۸۵ هزارتن گوشت مرغ تا پایان امسال در واحد‌های مرغداری استان تولید شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • تصاویر یک جوجه تیغی در خیابان‌های شیراز
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • فیلم| مشاهده جوجه تیغی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز
  • ببینید | مشاهده جوجه تیغی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز
  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!