Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تبریز گفت: شهرداری تبریز و سازمان آتش نشانی تبریز تصمیم به گند زدایی و وضدعفونی معابر ومناطق در موج جدید ویروس کرونا گرفته‌اند که جا دارد از تلاش و مجاهدت آنها قدردانی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بهروز مهدوی، در جمع نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی در ایستگاه شماره یک، اظهار داشت : امیدواریم که مردم و شهروندان عزیزهر چه در توان دارند،  اعم از استفاده از ماسک، خانه‌نشینی، رعایت فاصله اجتماعی و یا تعطیلی مغازه‌ها،  برای ریشه کنی این ویروس منحوس را به کار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای ریشه‌کنی این ویروس نحس نیازمند همیاری عمومی شهروندان هستیم تا حداقل فرصتی برای کمک به بیماران بستری و کادر درمان پیش بیاید.

از روز دوشنبه این هفته قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در شهرداری تبریز با تشکیل اولین جلسه، فعالیت خود را در مناطق ۱۰گانه آغاز کرد.

ضدعفونی معابر پرتردد، فعالیت اکیپ های صوتی، فضاسازی سطح شهر و کمک به اجرای طرح محدودیت اصناف گروه های ۲، ۳ و ۴ از جمله اقدامات این قرارگاه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این روزها بیشتر نقاط کشورمان با بارش باران سیل آسا مواجه شده است. داودآباد در بخش مرکزی شهرستان اراک استان مرکزی از این قاعده مستثنی نبود و در معابر این شهر بر اثر بارش باران شدید سیل به راه افتاد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از خانه های آب گرفته و وضعیت بد برای عبور و مرور در معابر این منطقه فرستاد و از بی توجهی شهرداری برای رفع این مشکل گلایه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز