Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت سلیمانیان فرمانده سپاه ناحیه  چرداول صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های سپاه پاسداران توجه به مناطق محروم و کم تر توسعه یافته بوده و از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۶ باب منزل مسکونی مددجویان در مناطق محروم هلیلان با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد تومان با همکاری و مشارکت کمیته امداد ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تعمیر مسکن در ۲ روستای بابا مرادی علیا، باغله هر کدام به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، اجرای لوله کشی آب شرب روستای گاودول با اعتبار ۳۰ میلیون تومان با همکاری اداره  آب و فاضلاب از جمله خدمات سپاه پاسداران در مناطق محروم بوده است. 

فرمانده سپاه ناحیه چرداول تصریح کرد: اجرای پروژه راه روستایی ورمله با اعتبار حدود ۷۵ میلیون تومان نیز از جمله اقدامات ارزشمند سپاه ناحیه چرداول بوده که در حال احداث است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه کمک مومنانه، تولید ماسک و لباس‌های کرونایی جهت تقویت بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز حدود ۹۰ هزار ماسک تولید شده است. 

انتهای پیام/ 970813

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران کمیته امداد سپاه مشارکت منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی

دریافت 10 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093637

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور