Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:27:41 GMT

تاثیر ترویج فرهنگ نماز در تزکیه و پالایش روحی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۰۱۵۰

تاثیر ترویج فرهنگ نماز در تزکیه و پالایش روحی

ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: ترویج فرهنگ نماز در تزکیه و پالایش روحی بشر بسیار موثر است.

رقیه صفری در جلسه شورای فرهنگی استانداری مازندارن با اشاره به این که مشارکت کارکنان ادارات در اقامه نماز، زمینه ساز ایجاد و تقویت فضای معنوی و فرهنگی در محیط سازمان می شود، بر توسعه و ترویج فرهنگ نماز در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز را در تزکیه و پالایش روحی و صیانت از نیروی انسانی بسیار اثرگذار توصیف کرد و یادآور شد: کسانی که انس و الفت بیشتری با فرایض الهی دارند و در اقامه نماز اهتمام می نمایند، به مراتب از آسیب های اجتماعی مصون می مانند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، با بیان این که این هفته بزرگ داشت ایثارگری ها و جان فشانی هایی است که برای پاسداری از عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و تداوم آرمان های انقلاب صورت گرفته است، اظهارکرد: بسیج تنها به یک زمان مشخص محدود نیست،بسیجیان مصداق ماندگار ایثار، فداکاری و خلوص هستند و در مکتب و مدرسه عشق تربیت شده اند.

وی بر الگوگیری از روحیه بسیجی در کارها و فعالیت های اداری و سازمانی تاکید کرد و افزود: در عرصه ها و صحنه های مختلف هرگاه که با روحیه بسیجی ورود کردیم، نتایج درخشانی به دست آمد.

صفری خاطرنشان کرد: در هفته گرامی داشت بسیج، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تجلیل از مقام شامخ جامعه ایثارگری بیش از پیش مورد اهتمام قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران در این جلسه،برنامه ریزی های لازم برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز، گرامی داشت هفته بسیج و دیگر فعالیت های فرهنگی انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فرهنگ نماز ترویج فرهنگ نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در نخستین کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار، ارمنستان نامزد برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی بانوان تاثیر گذار شده بود و حالا در سفر رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشورمان به ارمنستان، خانم ژانا آندراسیان وزیر آموزش علوم فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان برای برگزاری این کنگره اعلام آمادگی کرد.

حجت‌الاسلام محمد مهدی ایمانی‌پور در سومین روز سفر خود به ارمنستان با خانم ژانا آندراسیان وزیر آموزش علوم فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان دیدار داشت و در این دیدار زمینه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی بین دو کشور بررسی شد.

در این دیدار سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، اسدی‌موحد رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان، مصطفوی مدیرکل حوزه اسناد بین‌المللی و دیوسالار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را همراهی می‌کردند.

چنین نشست‌های از بعد دیپلماسی همسران مقامات کشورها حائز اهمیت است که دور دوم این کنگره در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار خواهد شد.

اواخر دی‌ماه ۱۴۰۱ ، به ابتکار جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در تهران برگزار شد. در این کنگره ۳۰۰ مهمان خارجی از بانوان تاثیرگذار و عمدتا سطح بالای کشورهایی چون ارمنستان، چین، استرالیا، سریلانکا، تایلند، پاکستان، کامرون،صربستان، سوئد، بلغارستان، آفریقای جنوبی، ترکمنستان، سوریه، لبنان و روسیه حضور داشتند.

این نشست در سه سطح شخصیت‌های فرهنگی، علمی، وزیران و بانوان اول و نیز سلبریتی‌ها برگزار شد و همسران مقامات عالی‌رتبه از جمله همسر نخست‌وزیر ارمنستان، بورکینافاسو، عراق، قرقیزستان، صربستان، گینه، نیجریه، سریلانکا و رییس شورای مرکزی زنان ترکمنستان همچنین فرستاده ویژه رییس جمهور سوریه سخنرانی کردند.

یکی از دستاوردهای این کنگره امضا ۱۰ سند و تفاهم‌نامه دوجانبه بود، نمایشگاهی نیز از دستاوردهای بانوان ایرانی در حاشیه این اجلاس برپا شده بود.

 

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند