Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،

حجت الاسلام محمد مولایی، مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان همدان اظهار داشت: بنا بر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و به دلیل قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز و پایداری این وضعیت نماز جمعه این هفته به تاریخ ۲۳ آبان ماه سال ۱۳۹۹ در سراسر استان همدان اقامه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت:با آرزوی توفیق و تندرستی برای تمامی مجاهدان عرصه سلامت و برچیده شدن هر چه سریع‌تر ویروس حقیر و خطیر از جامعه بشریت بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا نماز جمعه این هفته در استان همدان برگزار نمی‌شود.

تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه به دلیل قرار گرفتن استان همدان در وضعیت قرمز، لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ و حفظ سلامتی مردم مؤمن و ولایت‌مدار استان همدان گرفته شده است.

انتهی پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه همدان ویروس کرونا استان همدان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ یدالله روحانی‌منش از آزادی زندانی جرایم غیرعمد با عمل نیک یک پیرمرد خبر داد و گفت: صبح امروز این خیر به همراه خانواده‌اش به ستاد دیه آمد و در آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد کمک کرد.

او با اشاره به اینکه این زندانی متولد سال ۱۳۶۵ و دارای دو فرزند کوچک بوده و ۶ ماه است در زندان به سر می‌برد گفت: دسته چک این فرد مفقود شده و کسی از آن سوء استفاده کرده بود که در نهایت محکوم به پرداخت بدهی ۷۰ میلیون تومان شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه این پیرمرد ۳۰ میلیون تومان در آزادی این زندانی کمک کرد و بقیه توسط ستاد دیه پرداخت می‌شود افزود: فروردین ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد در همدان آزاد شدند که ۳ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا بودند.

روحانی منش گفت: در حال حاضر ۲۷۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سرمی‌برند و نیازمند یاری خیران هستند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند