Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان روز پنجشنبه گفت: بیمارانی که علائم  تنفسی بعد از بارندگی دارند در آبادان می‌توانند برای درمان به مرکز تخصصی بیماران حاد تنفسی مراجعه کنند.

او افزود:همه بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان در خرمشهر و شادگان به جز بیمارستان آیت الله طالقانی آماده خدمات رسانی به بیماران حاد تنفسی بعد از نخستین بارش باران در منطقه هستند و دارو، امکانات و تجهیزات لازم برای درمان بیماران در اختیار بیمارستان‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان‌زاده گفت:بیمارانی که مشکل تنفسی دارند به خصوص سالمندان و اطفال پس از بارندگی از خانه خارج نشوند و در صورت خروج حتما از ماسک استفاده کنند.

خرید دستگاه جداسازی پلاسما بهبودیافتگان کووید ۱۹

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به خرید دستگاه جداسازی پلاسمای خون بهبودیافتگان کووید ۱۹ توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و افزود:دستگاه تحویل انتقال خون آبادان شده است.

او افزود:یک نفر نیروی متخصص آموزش دیده نیز برای کار با این دستگاه به انتقال خون آبادان معرفی شده است و این دستگاه در حال نصب و مراحل پایانی برای راه‌اندازی است.

سلمان‌زاده اظهار داشت: با اهدای پلاسما به مبتلایان کرونا، احتمال بهبود مبتلایان بیشتر می‌شود البته باید سطح آنتی بادی در بدن بهبودیافتگان به حد قابل قبولی برسد تا بتوان از پلاسمای جداسازی شده آنان برای درمان مبتلایان استفاده کرد.

او افزود:پلاسمای خون از افرادی دریافت می‌شود که از زمان بهبودی آنها به کرونا حداقل ۲۵ تا ۳۰ روز گذشته باشد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری تنفسی ویروس کرونا دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس