Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان 2 قاتل فراری، که در تاریخ 9 مهر ماه سال جاری در حومه شهر زاهدان با ضربات متعدد چاقو راننده 38 ساله یک دستگاه وانت نیسان را به قتل رسانده و پس از سرقت خودروی او  متواری شده بودند، پس از 40 روز فرار به دام افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این 2 قاتل 23 و 17 ساله خودروی مسروقه را با مبلغی ناچیز به یک مالخر در جنوب استان فروخته بودند که تلاش برای دستگیری مالخر ادامه دارد.

با تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زابل 5 نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت احشام فعال در شهرستان های شمالی استان شناسایی و دستگیر شدند.

 در این رابطه ضمن دستگیری یک مالخر، تعداد 55 رأس دام مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

متهمان در نتیجه تحقیقات علمی پلیس تا کنون به 22 فقره سرقت احشام در شمال استان اعتراف کرده اند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: آگاهی سرقت سیستان شناسایی سرقت احشام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین تاسیسات اداره مخابرات این شهرستان با کمک نیروهای فراجا خبر داد.

به گزارش مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه