Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس گفت: خوشحالم که در این مسیر با یکی از اپراتورهای تلفن همراه، یک آزمایشگاه مشترک در این دانشگاه تاسیس می‌شود.

وی افزود: در زمینۀ استانداردسازی پروتکل‌های ارتباطات آینده، برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که نقطه اوج این فعالیت‌ها در زمینه‌های بین رشته‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه ابراز امیدواری کرد این حرکت مشترک، در زمینه‌های بین رشته‌ای از جمله پزشکی دیجیتال و سایر حوزه‌های سلامت هم توسعه پیدا کند. 

گفتنی است؛ با استفاده ار اینترنت ۵G کاربران می توانند با سرعت یک و نیم گیگ بر ثانیه تجربه دانلود آنلاین داشته باشند. این تکنولوژی می‌تواند تحولی در ایجاد شهرهای هوشمند، سلامت هوشمند، اتومبیل‌های خودران، پخش ویدیو با کیفیت بالا و بازی آنلاین ایجاد کند.

این پروژه که دکل آن بر بام دانشکده های فنی و مهندسی نصب گردیده، توسط تعدادی از اعضای هیات علمی گروه مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر انجام شده است.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1080797 برچسب‌ها دانشگاه تربیت مدرس اینترنت رایگان اینترنت دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس اینترنت رایگان اینترنت دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد