Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش فولادیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر به خدمت گرفتن «مایک رستم‌پور» توسط تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: گمانه‌زنی‌ها و بازار اخبار اینچنین همیشه در ورزش داغ بوده و موضوع مربوط به امروز و دیروز نیست و در آینده نیز قطعا از اینگونه اخبار خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با این بازیکن مذاکره‌هایی را داشته‌ایم اما مذاکرات به قطعیت نرسیده و هیچ قراردادی امضاء نشده است.

سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها روز گذشته به اشتباه خبر از عقد قرارداد دادند که صحت ندارد و قراردادی بسته نشده است اما مذاکره اولیه انجام شده است.

فولادیان گفت: اگر این بازیکن برای اردوهای تیم ملی وارد ایران شوند با ایشان مذاکرات نهایی انجام خواهد شد و هر زمانی که مذاکرات نهایی و منجر به امضای قرارداد شد به اطلاع هواداران و مردم عزیز خواهیم رساند.

گفتنی است، روز گذشته برخی رسانه‌ها خبر از پیوستن این بازیکن به تیم بسکتبال شهرداری گرگان داده بودند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در فصل جاری به مصاف تیم مس رفسنجان رفت که موفق شد این تیم را شکست دهد و دیدار دوم این تیم نیز به دلیل مثبت شدن آزمایش تعدادی از بازیکنان تیم مقابل برگزار نشد.

ادامه دیدارهای لیگ برتر پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات انتخابی کاپ آسیا که در قطر پیگیری خواهد شد برگزار می‌شود.

«روزبه ارغوان»، «محمد جمشیدى»، «علیار نجفی» و «سینا واحدی» چهار بازیکنی هستند که امسال برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان به میدان رفتند و برای شرکت در این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان از 23 آبان با هدایت مهران شاهین‌طبع در سالن بسکتبال آزادی آغاز خواهد شد و ایران هشتم آذر ماه با عربستان و 10 آذر ماه با سوریه دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: گرگان شهرداری بسکتبال مذاکرات شهرداری گرگان مایک رستم پور تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان