Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:45:59 GMT

44 تذکر به آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۰۵۱۸

44 تذکر به آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: در روزهای اخیر 44 تذکر به آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شده است.


امامی یگانه ۲۲ آبان در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: بیش از 250 مورد بازدید از مکان‌های مختلف در سطح شهر انجام شده که در 44 مورد با توجه به ازدهام جمعیت در آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان، تذکر به صاحبان آنها داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ما از اطبا و پزشکان و همچنین آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها خواسته‌ایم تا نسبت به نوبت‌دهی اینترنتی در ارائه خدمات اقدام کرده و به صورت انفرادی نسبت به طبابت و ویزیت بیماران اقدام کنند.
فرماندار اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا مطب پزشکان، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها به محل انتشار ویروس کرونا تبدیل نشود چرا که در این اوضاع یکی از مراکز پرازدهام همین مجموعه‌های پزشکی و دارویی است که قطعا در کاهش زمینه‌های ابتلا تلاشی جدی انجام می‌شود.
امامی یگانه در ادامه به وضعیت بسیار بحرانی شهر اردبیل از لحاظ شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: ما همچنان از همشهریان انتظار داریم از حضور در میهمانی‌ها و دورهمی‌ها حتی به صورت خانوادگی پرهیز کرده و از حضور در مجالس ترحیم و عروسی خودداری کنند.
وی خاطر نشان کرد: به هیچ وجه برگزاری مراسم عروسی در تالارها و حتی منازل توصیه نمی‌شود و از دهیاران خواسته‌ایم از برگزاری مراسم عزاداری با حضور اقشار مختلف مردم در روستا و مساجد جدا خودداری کنند.

محدودیتی در ترددها وجود ندارد


فرماندار اردبیل بیان کرد: هفته گذشته به دنبال تعطیلی سه‌شنبه اعمال محدودیت‌های تردد را در شهرهای مختلف به ویژه اردبیل شاهد بودیم که با همراهی هموطنان این طرح به خوبی اجرا شد.
امامی یگانه اضافه کرد: در حال حاضر هیچ محدودیتی در تردد شهری و بین شهری وجود ندارد ولی از هموطنان انتظار داریم از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و اجازه دهند تا در شرایط کرونا بیشتر خانواده‌ها در منزل اوقات خود را سپری کرده و از تردد نابجا خودداری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در خیز سوم شیوع بیماری کرونا تمام گروه‌های سنی در معرض خطر هستند اما افراد سالخورده و با بیماری‌های زمینه‌ای باید بیشتر مراقبت کنند.
امامی یگانه تصریح کرد: شهروندان باید نسبت به همراهی با اجرای طرح‌های ستاد ملی کرونا یاریگر ما باشند چرا که شرایط فوق‌العاده حادی را سپری می‌کنیم و شیوع بیماری کرونا گرفتاری‌ها و دردسرهای زیادی را برای همه به وجود آورده است.
وی گفت: در حال حاضر محدودیت فعالیت مشاغل در شهر اردبیل اعمال می‌شود به طوریکه به غیر از نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها، میوه‌ فروشی‌ها، مراکز فروش مرغ و ماهی، مراکز عرضه آش، عسل و حلوا فروشی‌ها، مراکز درمانی، بهداشتی، درمانگاه‌ها، مطب پزشکان، داروخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت، مجموعه حمل و نقل شهری، آژانس‌ها و تعمیرگاه‌ها و همچنین فروشندگان لوازم یدکی، مابقی اصناف از ساعت شش باید فعالیت خود را تعطیل کنند.
امامی یگانه افزود: کبابی‌ها، رستوران‌ها و اغذیه‌ فروشی‌ها نیز موظفند در طول روز به صورت بیرون‌بر فعالیت کرده و از ارائه سرویس‌های حضوری خودداری کنند.
فرماندار اردبیل خاطر نشان کرد: ما قصد پلمب مراکز صنفی را نداریم و سعی می‌کنیم با روش‌های قانع‌کننده صاحبان صنوف را متوجه شرایط سخت کرونایی کنیم که قطعا انتظار همراهی و همکاری بیشتر را از این مجموعه‌ها داریم.
وی از شهروندان خواست تا از حضور غیرضرور در سطح شهر پرهیز کرده و بیشتر اوقات خود را در منزل و مکان‌های امن سپری کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس محدودیت های کرونایی وضعیت قرمز فرماندار اردبیل آزمایشگاه ها خودداری کنند امامی یگانه مطب پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه دوباره جهشی شد
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳