Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار بوشهر با اشاره به ممنوع بودن نصب چادر گروهی در ساحل بوشهر برای مقابله با ویروس کرونا گفت: برای افزایش آگاهی مردم در تمام ساحل بوشهر هشدارهای لازم ارائه شده و گشت‌های نظارتی با متخلفان برخورد می‌کنند. - اخبار استانها -

حسن صالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا تاکید بر تلاش همگانی در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: ویروس کرونا که جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازد در مقابله با آن همه مردم باید احساس مسئولیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بوشهر، با اشاره به اقدامات مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در شهر ساحلی بوشهر عنوان کرد: شهرداری بوشهر همگام با دیگر سازمان‌ها و نهادها ضمن گندزدایی و ضدعفونی مستمر اماکن، ناوگان عمومی حمل و نقل، وسایل و تجهیزات شهری، همکاری لازم برای ترویج  فرهنگ استفاده از ماسک را انجام می‌دهد.

وی از ممنوعیت نصب چادر گروهی و مسافرتی در سواحل بوشهر خبر داد و تاکید کرد: بوشهر در فصل پاییز و زمستان دارای آب و هوای مطبوع و مطلوب است ولی با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا، استقرار و نصب هر گونه چادر مسافرتی در بوستان‌ها و ساحل در این شهر ممنوع است.

بستری‌های کرونایی استان بوشهر 30درصد کاهش یافت جزئیات محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر/ نصب چادر و پارک خودرو در سواحل ممنوع است محدودیت‌های کرونایی در استان بوشهر یک هفته دیگر تمدید شد

صالحیان، با تاکید بر برخورد با متخلفان در نصب چادر گروهی در سواحل بوشهر بیان کرد: در این راستا گروه‌های نظارتی در تمام سواحل بوشهر گشت‌زنی و با متخلفان برخورد می‌کنند و این در حالی است که پارک خودرو در سواحل بوشهر ممنوع اعلام شده است.

شهردار بوشهر، جلوگیری از نصب چادر مسافرتی در ساحل بوشهر را به‌منظور قطع زنجیره  انتقال ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، شهر بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد که استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی باید در دستور کار همه مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سواحل بوشهر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 «از اسرائیل خواسته‌ایم تا برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد... اگر پهپادهای انتحاری ایرانی به موقع شناسایی نشوند کاملا می‌توانند هدف خود را منهدم کنند...» این فرازهایی از گزارش تلویزیون اوکراینی درباره کپی پهپادهای شاهد 136 ایران است که روس‌ها در جنگ با اوکراین استفاده می‌کند. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال