Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبح امروز در دومین دوره از انتخابات هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان مازندران میثم رنجبر (رییس ) ، حجت‌الاسلام صاحبی (نائب رییس ) و محمد پریدل به عنوان دبیر مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان مازندران برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند و در ادامه از 25 کانون برتر استان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط اعضاء سابق و با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) ، اظهار کرد: فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی در تمامی شهرهای استان باید در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و بر مبنای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حرکت تمدنی ایران اسلامی باشد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط امروز کشور و وجود بحران اجتماعی در جامعه جهانی و نظام اسلامی، افزود: در این بحران اجتماعی اخیر در کشور و شیوع این ویروس منحوس( کووید19) مسجدی‌ها، علما و روحانیون ،فعالان حوزه دین، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و موسسات قرآنی خوش درخشیدند و مدال این افتخار بزرگ تقدیر رهبر معظم انقلاب از اینگونه مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه در مقابله با این ویروس منحوس است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن تقدیر از تلاش خالصانه و حرکت‌های خودجوش و جهادی در این شرایط حساس کشور، تصریح کرد: حرکت جهادی کانون‌های فرهنگی تبلیغی ، تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و بروز رسانی این فعالیت‌ها ، استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های ارتباط جمعی و تولید محتوای فاخر و غنی ، بکارگیری از تمامی ظرفیت‌های عمومی و استانی در بخش‌های مختلف و وحدت و همدلی در تحقق منویات رهبری عظیم الشان انقلاب مهم‌ترین دغدغه هیئت رئیسه جدید کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان باشد و برای این مسائل برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی در کانون‌های فرهنگی و تبلیغی اشاره و تاکیدکرد: مسئله آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائل مهمی است که باید فعالان فرهنگی برای آن دغدغه داشته باشند و برای رفع و کاهش این آسیب‌ها با همکاری دیگر بخش‌های مختلف اجرایی و نهادهای فرهنگی همکاری صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توانمند سازی کانون های فرهنگی تبلیغی شهرهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز حوزه آموزش و پژوهش نیازمند توجه و عزم جدی است و کانون‌های فرهنگی باید در این بخش و در توانمندسازی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و تبلیغی گام‌های جدی بردارند و حوزه دین هم در این بخش بیشتر نیازمند توجه و برنامه ریزی است.

انتهای پیام/86018/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران شکریان کانون های فرهنگی و تبلیغی کانون های فرهنگی تبلیغی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود

ایسنا/البرز رئیس بنیاد ملی نخبگان البرز گفت: در راستای تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی استان، مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله دکتر صادق رزاقی طالقانی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد نبیونی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مراسم نکوداشت عالم ربانی آیت‌الله دکتر صادق رزاقی طالقانی که از بنیانگذاران حوزه علمیه استان البرز بوده و صاحب تالیفات متعدد و مدرس دوره‌های مهدویت در استان بودند، با حضور مسئولین استانی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

وی افزود: این ایام مصادف با هفته گرامیداشت مقام معلم بوده و ایشان به عنوان یکی از معلمان دلسوز و علاقه‌مند در دو سطح دانشگاهی و حوزوی فعالیت‌های موثری از خود به جا گذاشته‌ و شاگردهای زیادی تربیت کردند. از این رو هدف این است که ضمن تکریم و معرفی سرآمدان علمی، فرهنگی، دینی و مذهبی، نسل جوان به خصوص افراد مستعد و استعدادهای برتر هم در این مراسم شرکت کنند و به نوعی با الگوهای فرهنگی، علمی و مذهبی آشنا شوند.

نبیونی ادامه داد: از تمام علاقه‌مندان به حوزه‌های علمی و فرهنگی دعوت می‌شود که در این مراسم حضور پیدا کرده و در جریان فعالیت‌ها و خدمات ایشان قرار بگیرند. در این مراسم همچنین آثار، تالیفات و کتاب‌هایی که از ایشان به جای مانده ‌است، معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود