Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن کردی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ویال لئوفلیزه رمی فنتانیل با برند تجاری رپاکسیر در شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) رونمایی شد.

وی اظهار داشت: رپاکسیر در ۲ دوز یک و ۲ میلی گرم برای اولین بار در ایران توسط شرکت داروسازی اکسیر تولید شده ضمن اینکه مواد اولیه این محصول نیز توسط شرکت توفیق دارو تولید گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رمی فنتانیل از داروهای بسیار مهم در سبد داروهای بیهوشی به شمار میرود.

مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر بیان کرد: تولید داخلی داروهای استراتژیک یک راهبرد در جهت خودکفایی و عدم نیاز به داروهای وارداتی است.

کردی اضافه کرد: همکاری نزدیک تولیدکنندگان مواد اولیه و محصول نهایی داخل گروه تیپیکو نوید بخش بی نیازی از واردات دارو می باشد و تکیه بر دانش بومی و اعتماد به متخصصان جوان داخلی ضمن جلوگیری از خروج بی رویه ارز از کشور موجب قدرت هر چه بیشتر صنعت داروی کشور میشود.

وی ادامه داد: این دارو را تا کنون ۶ شرکت داروسازی در جهان تولید می کردند که با تولید این دارو در شرکت دارو سازی اکسیر ایران نیز به جمع این کشورها پیوسته است.

مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر بروجرد گفت: با تولید این دارو در داروسازی اکسیر بروجرد چهار میلیون دلار صرفه جویی ارزی صورت می گیرد.

برچسب‌ها بروجرد اقلام دارویی تولید دارو لرستان صنایع دارویی داروسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد اقلام دارویی تولید دارو لرستان صنایع دارویی داروسازی بروجرد اقلام دارویی تولید دارو لرستان صنایع دارویی داروسازی اخبار کنکور داروسازی اکسیر شرکت داروسازی شرکت دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد از آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در شهرستان خبر داد.

اصغر بلکی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با عنایت به نهضت ملی کاهش آلودگی پلاستیکی و مضرات مصرف بی‌رویه در جامعه و همچنین شعار هفته زمین پاک امسال «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»؛ اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اقدام به آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های نایلونی با کیسه‌های پارچه‌ای در سطح شهرستان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت نان و مصرف بالای روزانه توسط آحاد مردم، این اداره ممنوعیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی در نانوایی‌ها را در اولویت قرار داده و طی هماهنگی با فرماندار و تشکیل جلسات متعدد با شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات مرتبط در هفته زمین پاک اقدام به آغاز توزیع ۳۰۰۰ کیسه پارچه‌ای در سطح نانوایی‌ها در مرحله اول کرده است.

رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد اضافه کرد: همچنین طرح ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر با جدیت پیگیری خواهد شد.

بلکی‌وند بیان کرد: با تمهیدات پیش‌بینی‌شده به جای کیسه‌های نایلونی، کیسه‌های پارچه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته است و به‌تدریج نایلون و پلاستیک حذف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • جزئیاتی درباره دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ