Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و استانداری لرستان به منظور تعامل و همکاری جهت بهبود وضعیت امدادی و خدمات رسانی به امضاء رسید.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «صارم رضایی» در جمع خبرنگاران دراین خصوص، اظهار داشت: با توجه به وضعیت خاص استان لرستان در بروز حوادث غیرمترقبه، این تفاهم‌نامه در تاریخ 18 آبان ماه در جلسه شورای اداری استان منعقده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان، افزود: این تفاهم نامه به منظور تعامل و همکاری جهت بهبود وضعیت امدادی و خدمات رسانی جمعیت هلال احمر استان لرستان به امضاء رسیده است.

 

وی با اشاره به تعهدات جمعیت هلال احمر کشور در این تفاهم نامه بیان کرد: سرمایه‌گذاری در راستای استقرار واحدهای تولیدی زیرمجموعه جمعیت هلال احمر در ۲ فقره زمین با مساحت های مناسب در اختیار، در شهرستان‌های ازنا و خرم‌آباد اعم از ایجاد واحدهای تولیدی متناسب با اقلام مورد نیاز امداد و نجات، منطقه نمونه گردشگری، شهرکهای صنعتی خصوص، شهرکهای گلخانه ای  از تعهدات جمعیت هلال احمر استان بوده است.

 

رضایی بیان کرد: سرمایه گذاری در راستای ساخت و تحویل مسکن اقدام ملی بر اساس دستورالعمل های مربوطه و استفاده بهینه از اراضی در اختیار با تغییر کاربری، راه اندازی کمپ های اسکان اضطراری و موقت در مراکز شهرستان های استان و تامین یک سوم اعتبار مورد نیاز ایجاد زیرساختهای مجتمع امدادی هلال احمر استان (آب، فاضلاب، برق و گاز) واقع در شهرستان خرم‌آباد از دیگر تعهدات جمعیت هلال احمر در این تفاهم نامه است.

 

وی اذعان داشت:نظر به حادثه‌خیز بودن استان لرستان و ضرورت تامین زیرساخت‌های لازم به منظور پیشگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی، ساخت خانه هلال در روستاهای دارای دهیاری از دیگر تعهدات جمعیت هلال احمر استان است.

 

رضایی ابراز کرد:نظر به پراکندگی شهرستان های استان، صدور مجوز راه اندازی و استقرار نیرو در شهرستانهای فاقد نمایندگی هلال احمر در شهرستان‌های چگنی و رومشکان توسط جمعیت هلال احمر کشور، سرمایه گذاری در زمینه گردشگری با توجه به پتانسیل های گردشگری استان و تکمیل تاسیسات جانبی سایت امداد هوایی هلال احمر در خرم آباد از دیگر تعهدات جمعیت هلال احمر استان لرستان است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان در ادامه با اشاره تعهدات استانداری لرستان، گفت:همکاری در خصوص اخذ کلیه مجوزهای لازم از طریق دستگاه‌های متولی در استان در راستای استقرار واحدهای تولیدی زیر مجموعه جمعیت هلال احمراز جمله تعهدات استانداری لرستان است.

 

وی اذعان داشت:  همکاری در خصوص واگذاری زمین و صدور مجوزهای لازم جهت ساخت و تحویل طرح مسکن اقدام ملی با اولویت کارکنان واجد شرایط جمعیت هلال احمر استان و هماهنگی لازم در راستای تغییر کاربری اراضی جمعیت، الزام به همکاری دهیاری ها و بخشداری ها در تامین زمین مورد نیاز و ساخت خانه هلال در روستاهای دارای دهیاری و هماهنگی بین ادارات و همکاری لازم برای راه اندازی کمپ های اسکان اضطراری و موقت در مراکز شهرستان های استان در راستای تامین زمین و صدور مجوزهای لازم از دیگر تعهدات استانداری لرستان در این تفاهم نامه است.

 

رضایی اظهار کرد:  تامین دو سوم اعتبار ایجاد زیرساختهای مجتمع امدادی هلال احمر استان واقع در شهرستان خرم آباد و ایجاد زمینه همکاری و صدور مجوزهای لازم جهت سرمایه گذاری در زمینه گردشگری توسط جمعیت و تامین تسهیلات مورد نیاز از دیگر تعهدات اسلانداری لرستان است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: امداد رسانی جمعیت هلال احمر تفاهم نامه جمعیت هلال احمر استان لرستان استانداری لرستان سرمایه گذاری تفاهم نامه دیگر تعهدات مجوزهای لازم هلال احمر مورد نیاز خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس