Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جریان بازدید از پروژه۹۶ تخت خوابی سپاه اردبیل گفت: به جهت سابقه وجود بیماری های زمینه ای در اردبیل، نیاز به تخت های بیمارستانی و کادر درمانی متخصص بیش تر در آن احساس می شود.

او با بیان اینکه برای افتتاح هرچه سریع تر این بیمارستان تلاش می کنیم افزود:علیرغم اینکه پیگیر احداث بیمارستان های ۵۰۰تخت خوابی نجف زاده و ۱۰۰۰تخت خوابی علوم پزشکی هستیم، برای تسریع در روند اجرا و افتتاح این بیمارستان نیز تلاش می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر بهنام جو تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت خوب پروژه۹۶ تخت خوابی سپاه اسکلت بندی شده و پیشرفت مناسبی دارد که در صورت تکمیل و تجهیز ، در بحث درمان برای استان مفید خواهد بود.

 استاندار اردبیل افزود : در بحث کرونا سپاه و بسیج استان در کنار دستگاه های اجرایی و دانشگاه علوم پزشکی تلاش زیادی انجام دادند و همیشه یاری گر مردم و دولت بوده و برای آرامش و امید دادن به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

او با اشاره به اینکه اقدامات بسیج در ایام کرونا محله محور بوده تصریح کرد:این ارگان تمام درمانگاه ها و مراکز بهداشتی خود را در اختیار مردم قرار داده و در راستای فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محلات و روستاها اقدامات خوبی انجام داده اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخت های بیمارستانی کادر درمانی متخصص سپاه و بسیج اردبیل درمانگاه و مراکز بهداشتی تخت خوابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • اردبیل| جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی