Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:30:28 GMT

بارسلونا و فرار از یک فاجعه تروریستی!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۰۹۱۶

بارسلونا و فرار از یک فاجعه تروریستی!

به نظر می رسد خطر بزرگی از سر باشگاه بارسلونا و هواداران حاضر در استادیوم نوکمپ گذشته است.


به گزارش "ورزش سه"، سه روز پس از حمله تروریستی در خیابان لاس رامبلاس در شهر بارسلون که 13 کشته و 100 زخمی بر جای گذاشت، استادیوم نوکمپ نیز در آگوست 2017 هدف حملات تروریستی بوده است. اداره پلیس بعد از تحقیق در مورد این پرونده امروز اعلام کرد استادیوم نوکمپ در روز میزبانی بارسا از رئال بتیس در لالیگا، در کنار بنای ساگرادا فامیلیا در شهر بارسلون و برج ایفل در پاریس، هدف احتمالی تروریست ها بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پلیس محلی بارسلون مدعی شد افرادی به نام محمد هولی و دریس اوکبیر و همچنین شخص دیگری که احتمالا سعید بن یاذا نام داشته، در قالب یک گروه تروریستی در طرح ریزی نقشه این حملات نقش داشته اند. این گروه به دلیل نقش آفرینی در حملاتی که در همان روز در بارسلون و منطقه کمبریلز انجام شده، بین هشت تا 41 سال به زندان محکوم شده اند. البته در نهایت این فجایع با دخالت نیروهای پلیس در اسپانیا خسارات کمتری به وجود آورد و مشخص نیست در صورت رخ دادن اتفاقی مشابه در استادیوم نوکمپ با حضور هواداران، تعداد قربانیان تا چه اندازه افزایش می یافت.

 

در طی روزهای قبل از انجام این حملات، دو نفر از اعضای گروه تروریستی در راهی باشگاه شده و محصولاتی را خریداری می کردند. پیامی از تلفن همراه یکی از آنها با این مضمون فاش شده: "تاریخ انتخابی 20 آگوست و استادیوم نوکمپ است."

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا استادیوم نوکمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار یاران محمدی از بحران با یک گل

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال آدانا دمیراسپور که میلاد محمدی را مثل 10 مسابقه قبل در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 16:30 امروز در استادیوم نچمی کادی‌اوغلو به مصاف استانبول اسپور قعرنشین رفت.

یاران محمدی که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه نمایش ضعیفی ارائه دادند و دو تساوی و دو شکست داشتند امروز توانستند به ناکامای‌هایشان پایان بدهند و به برتری یک گله در زمین استانبول اسپور دست پیدا کنند.

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور در دیدار خارج از خانه امروز مقابل استانبول اسپور به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد تا 44 امتیازی شود و جایگاهش در رتبه یازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه را تثبیت کند.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آدانا دمیراسپور که در 10 هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، امروز هم به طور کامل مقابل استانبول اسپور در زمین بود.

دیگر خبرها

  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان