Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@04:39:57 GMT

بررسی نوسانات قیمت مرغ، لبنیات و روغن در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۰۹۹۳

بررسی نوسانات قیمت مرغ، لبنیات و روغن در مجلس

نوسانات قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن نباتی، یکشنبه با حضور مسئولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

کمیسیونهای تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه بررسی موضوعات مختلفی را با حضور مسئولان کشور در دستور کار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست روز یکشنبه آخرین وضعیت توزیع نهاده ها، همچنین نوسانات قیمت مرغ و تخم مرغ و نیز نوسانات قیمت در زنجیره تولید صنایع لبنی کشور و روغن نباتی را با حضور مسئولان وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صمت، بانک مرکزی و تولیدکنندگان بخش خصوصی بررسی می کند.

کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، روز دوشنبه در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت چالش ها و راهکارهای جهش تولید در صنایع و معادن را بررسی می کند.

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری هم چگونگی ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش را با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به بحث و تبادل نظر می گذارد.

بررسی برنامه ها، اقدامات و رسیدگی به عملکرد اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای وزارت نیرو نیز جزو برنامه های کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و بررسی عرضه و توزیع مصالح ساختمانی و قیمت آنها نیز در دستور کار کمیسیون عمران قرار دارد.

همچنین وزرای آموزش و پرورش، نیرو، امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات و کشور نیز به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان راهی کمیسیون های مختلف مجلس می شوند.

برچسب ها: صحن مجلس ، قیمت مرغ ، بررسی قیمتها در مجلس ، وزارت صمت ، جهاد کشاورزی ، نوسان قیمت ، روغن نباتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: صحن مجلس قیمت مرغ وزارت صمت جهاد کشاورزی نوسان قیمت روغن نباتی نوسانات قیمت قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد

دریافت 52 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کمال سروی‌ها در استودیو انتخاباتی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: وزارت کشور تیمی را روانه مشهد کرد و آنها دوباره نقاط افتراق بین هیأت اجرایی و نظارت را بررسی کردند و حتی معاون وزیر کشور نیز برای بررسی موضوع به مشهد آمد.

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098662

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی