Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@23:36:59 GMT

دولت ارمنستان ۱۰ رهبر مخالف را دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۱۱۱۳

دولت ارمنستان ۱۰ رهبر مخالف را دستگیر کرد

سازمان پیگیری قضایی ارمنستان اعلام کرد که پلیس ایروان ده تن از رهبران مخالفان دولت را به خاطر ساماندهی تظاهرات اخیر در این کشور دستگیر کرد.

به گزارش برنا، سازمان پیگیری قضایی ارمنستان روز پنجشنبه در بیانیه خود با اشاره به دستگیری ۱۰ نفر از رهبران مخالفان دولت ارمنستان، خاطرنشان کرد که این افراد در سازماندهی و برگزاری اجتماع اعتراضی مخالفان دولت در ایروان نقش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتور وانتسیان رئیس سابق سازمان امنیت ارمنستان و رهبر حزب میهن در بین افراد دستگیر شده است که روز گذشته توسط ماموران پلیس بازداشت شد.

وی مظنون به تحریک مردم و برگزاری اجتماع اعتراضی در مقابل ساختمان پارلمان ارمنستان است.

 ادوارد شارمازانوف معاون سابق پارلمان ارمنستان هم دیروز به اتهام برگزاری اجتماع غیرقانونی توسط ماموران امنیتی دستگیر شد.

در همین حال آرتسویک میناسیان سخنگوی حزب داشناکسوتیون امروز اعلام کرد که مخالفان دولت ارمنستان امروز (پنجشنبه) راهپیمایی خواهند کرد و در آن خواستار برکناری نیکول پاشینیان از مقام نخست وزیری ارمنستان خواهند شد.

مخالفان دولت ارمنستان روز گذشته برای کناره گیری "نیکول پاشینیان" از مقام نخست وزیری ارمنستان ضرب الاجل تعیین کرده بودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت ارمنستان دولت ارمنستان مخالفان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان این موضوع که تیمش در دیدار با پرسپولیس وقت تلف کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان، بازیکن سپاهان پس از تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: من در زندگی یاد گرفتم شرافتمندانه زندگی کنم. اینکه بخشی از استادیوم از من دلخور بود، باید بدانند که همه آنها همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها دارم و همیشه احترامشان برای من واجب است.

او افزود: آنها را به خاطر تعصبشان نسبت به تیمشان درک می‌کنم. آنها آنقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه آن را دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان داشتند. به هر حال همه آنها برای من قابل احترام هستند و هرچه به من بگویند باز هم آنها را دوست دارم و در قلبم هستند.

رضاییان خاطرنشان کرد: بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای سپاهان بازی کردم.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بازی بهتری از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌رفت، گفت: فوتبال است. بازی بدی نبود و بازی قشنگی بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند؟ خاطرنشان کرد: من مخالف این داستان هستم و چنین اتفاقی رقم نخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز