Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری ظهر امروز در نشست مشترک با مدیر کل شرکت توزیع برق استان اردبیل اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین مطالبات در روستاهای خلخال و کوثر تأمین روشنایی معابر روستایی است و وضعیت در این حوزه مطلوب نیست.

وی افزود: این مشکل تنها در شهرستان خلخال و کوثر نیست بلکه در سراسر کشور مطالبه اهالی روستاها در حوزه برق فقط روشنایی خانه‌ها نیست بلکه برق عامل اساسی و ماندگاری اهالی برای توسعه کسب و کار روستایی در روستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص ۳ هزار عدد لامپ به خلخال و کوثر

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بیش از ۳ هزار عدد لامپ برای بهره‌برداری در روستاهای خلخال و کوثر اختصاص داده شده است و تأمین روشنایی خیابان سی متری شهر خلخال توسط اداره برق، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: روشنایی ورودی شهرها نیز مطلوب نبوده و نیازمند بازنگری از سوی شرکت برق استان است.

خسارت افت ولتاژ به اهالی خورش رستم و هشجین

نظری بحث نوسانات در بخش خورش رستم و هشجین را یادآور شد و اضافه کرد: خسارات شدید به لوازم خانگی اهالی وارد شده که نوسان و افت ولتاژ اصلی‌ترین عامل خسارت است.

وی برق را عامل اساسی توسعه دانست و گفت: با راه‌اندازی پست ۲۳۰ کیلووات شهر خلخال در آینده از نزدیک، برق برای سرمایه‌گذاری‌های صنعتی  کشاورزی، تولیدی و ایجاد اشتراکات جدید در شهرستان خلخال فراهم خواهد شد.

اختصاص ۵۶ میلیارد ریال اعتبار به خلخال

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل نیز اظهار کرد: تا پایان سال ۵۶ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع برق استان در حوزه برق شهرستان خلخال هزینه خواهد شد.

حسین قدیمی افزود: از اول سال ۵۳ میلیارد ریال در حوزه روشنایی معابر، اصلاح شبکه و... هزینه شده است.

برق هشجین تا ۱۵ روز آینده پایدار خواهد شد

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: مشکل برق هشجین یکی از موارد پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر در مکاتبات اخیر بوده و دستگاه لازم برای رفع کاستی ولتاژ خریداری شدهو در انبار اداره کل برق استان است و تا ۱۵ روز آینده برق پایدار با ولتاژ مناسب در اختیار شهروندان شهر هشجین قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در تأمین لامپ و پایه چراغ روشنایی معابر روستایی محدودیتی وجود ندارد و تخصیص لامپ برای بخش‌های خورش رستم، شاهرود، کوثر و نیز روستاهای بخش مرکزی خلخال نیز انجام خواهد شد.

قدیمی تشریح کرد: به دلیل عدم پرداخت منابع از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، حقوق کارکنان اداره برق در کل استان با ۱۵ روز تاخیر پرداخت شد.

وی از افتتاح پست ۲۳۰ به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

برق عامل توسعه مناطق است

فریدون بابایی، فرماندارخلخال نیز با اشاره  به مشکل برق ۱۷ روستای کردنشین خلخال و روستاهای بخش مرکزی بیان داشت: در بخش مرکزی در روستاهای سوسهاب و مرجین در جوار قله آق داغ نیز مشکلات پایداری برق برای شهرستان خلخال وجود دارد و نیازمند تلاش جدی اداره برق برای حل مشکلات نوسانات و خاموشی است.

وی تسریع در برنامه‌ریزی شرکت توزیع برق استان اردبیل در خصوص اختصاص پست برق برای شهرک صنعتی گزاز را یادآور شد و گفت: برای توسعه منطقه خلخال در حوزه شهر‌ک‌های صنعتی، برق یک عامل مهم و سازنده است.

-انتهای پیام/3463/631/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خلخال نمایندگان مجلس اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل حسین قدیمی شرکت توزیع برق استان اردبیل شهرستان خلخال روشنایی معابر میلیارد ریال خلخال و کوثر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری

مدیر منطقه ۳ شهرداری اراک گفت: در بازدید و بررسی میدانی از محله شهدای صفری، رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد این محله شهری تا آبان ماه سال جاری در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: در راستای بررسی مسائل و مشکلات شهری محله شهدای صفری، بازدیدی از سطح محله مذکور صورت گرفت و مقرر شد مشکلات معابر خاکی و پر تردد این محله با اولویت آسفالت و جدول‌گذاری، تا آبان ماه سال جاری رفع شود.

وی افزود: کمبود جدول در کوچه حضرت ابوالفضل (ع)، فرعی نسیم جنب پارک رسالت، کوچه صنوبر، فرعی صنوبر ۱، جنب مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، کوچه زیتون، انتهای سرو ۵، جنب زمین کشاورزی، نامدار ۵ انتهای شهدای صفری، کوچه مجاور پارک نسترن و شکوه ۵، از معابر خاکی محله شهدای صفری است که رفع مشکلات این معابر در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اراک گفت: رفع مشکلات معابر پر تردد خیابان اصلی شهدای صفری که در دستور کار منطقه قرار گرفته، شامل کوچه شهید محمد قربانی (مدرسه حاج نیری)، کوچه احمد نوری (دبیرستان اخوت)، ابتدای کوچه شهید رجبی و انتهای کوچه مقابل نانوایی (مشکل تجمع آب)، کوچه فرجام و انتهای کوچه شهید حبیب الله صفری می‌شود.

رضایی تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات معابر فرعی محله شهدای صفری با اولویت کوچه‌های حاج محمد ولی، فرجی، هادی غلامی، رسالت، رسالت ۳، هما سما، سرو ۱، انتهای کوچه حضرت ابوالفضل (ع)، نامدار ۲ (جدول)، سراج، خردمند، صدف، محدوده لبنیاتی محله و در ادامه کوچه‌های حبیب الله صفری، دربندی، احمدی، سادات، سروش، نسترن ۸، بن بست چکاوک و در نهایت کوچه‌های نکویی، نیایش، ستایش، یگانه سرو ۲ و۳. عبدالرضا قربانی نیز در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

کد خبر 748479

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری