Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ بهزاد اختیاری رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به دستگیری سارق و کشف پرونده سرقت ۲ میلیاردی اظهار کرد:  پنجم مهر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۳۸ جنت آباد برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد و محتویات پرونده نشان از آن داشت، سارق از روی دیوار حیاط وارد ساختمان محل سکونت مال باخته شده و با شکستن شیشه پنجره به علت عدم حضور ساکنین در چند مرحله اموالی از قبیل یک دستگاه لپ تاپ DELL، یک دستگاه گوشی تلفن همراه سونی، جارو برقی، کارواش خانگی، پول نقد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به ارزش حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سرقت کرده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: کارآگاهان در تحقیقات میدانی موفق شدند، مشخصات ظاهری سارق را بدست بیاورند.

او با اشاره به اینکه مشخصات لب تاپ آگهی شده با لب تاپ شاکی مطابقت داشت، تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی، کارآگاهان موفق شدند فروشنده لب تاپ به نام کامران را در مخفیگاهش در حوالی جنت آباد جنوبی دستگیر و در بازرسی از آن مکان سایر اموال مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی اظهار داشت، منزل شاکی در حوالی محل سکونتش بوده و با اطلاع از وضعیت مالی و اینکه شاکی مدتی است که در منزل سکونت ندارد برای تامین هزینه مصرف موادمخدر دست به سرقت زده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح کامران به بزه انتسابی با قرار صادره از سوی مرجع قضائی متهم برای تحمل کیفر روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید

بازداشت مشوقان چالش‌های غیراخلاقی در فضای مجازی کاربران صفحات مجازی خود را به حالت خصوصی در بیاورند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران سرقت دستگیری پایگاه دوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: متهمان هنگام ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

او گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

اسدبگی گفت: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و هنگام تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه