Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- قطعه دوم محور بادرود - کاشان با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و نطنز، بادرود و قمصر افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محور بادرود - کاشان به طول 55 کیلومتر است که است  که 18 کیلومتر آن طی سنوات قبل به بهره‌برداری رسیده و با پیگیری‌های مستمر 26 کیلومتر دیگر از این مسیر با اعتبار اولیه 160 میلیارد ریالی بابت روکش آسفالت و همچنین تخصیص 100 میلیارد ریال دیگر برای روکش آسفالت نهایی آماده بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با سفر یک روزه خود به کاشان قطعه دوم باند دوم محور مواصلاتی کاشان - بادرود را به طول 12 کیلومتر به همراه دو کیلومتر مسیر دور برگردان با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال به بهره‌برداری رساند.

17 طرح آموزشی در ایلام با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شدبیمارستان 230 تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) قم با فرمان رئیس جمهور افتتاح شد15 طرح مدرسه‌سازی و آموزشی با فرمان ‌‌رئیس جمهور در استان مرکزی افتتاح شد

این جاده به دلیل تلفات بالا و کشته‌هایی که در طول سال به آمار تلفات جاده ای کشور اضافه می‌کند موسوم به جاده مرگ است و دو بانده شدن این جاده به یک مطالبه عمومی به ویژه برای شهروندان کاشانی و بادرودی شده است.

این جاده محور ترانزیت تهران - بندر عباس نیز هست که به همین دلیل خودروهای سنگین از این محور تردد می‌کنند و خطرات بسیار زیادی را متحمل مسافران در این جاده می کرده است و هشت کیلومتر باقیمانده این جاده نیز تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن پس از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه، از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیرگذر یا روگذر نیز از دیگر تقاضاهای مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده‌رود اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود