Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام ابتلاء و بستری ۲۸۶ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی ۲۱۸ بیمار با بهبود وضعیت جسمانی ترخیص شدند.

آرش نجیمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۲۸۶ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۲۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته را ۲۷۵ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند دو هزار و ۱۰۵ نفر است که از این تعداد ۴۰۲ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یوهای مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: آمار تعداد کل موارد مثبت ابتلاء به ویروس کرونا از ابتدا تاکنون هزار و ۶۹۶ نفر است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ نفر کل بیماران فوت شده مشکوک به کرونا ویروس در استان بودند که از این تعداد ۲۵ نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان بودند.

کد خبر 455034

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شیوع بیماری کووید۱۹ بیمارستان آخرین اخبار کرونا دوران نقاهت قرنطینه خانگی بهبود بیماری آمار ابتلا به کرونا نکات بهداشتی علائم بیماری فاصله اجتماعی ویروس کرونا سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وضعیت کرونا آمار کرونا در اصفهان آرش نجیمی توصیه های بهداشتی مرگ و میر ناشی از کرونا جدیدترین علائم کرونا مبتلا به کووید ۱۹ شیوع کرونا در اصفهان وضعیت قرمز کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت در غزه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته