Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@20:41:06 GMT

تشکیل هسته مشورتی نخبگان در قزوین ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۱۴۷۵

تشکیل هسته مشورتی نخبگان در قزوین ضروری است

استاندار قزوین گفت: به منظور بهره گیری از ایده نخبگان و مبتکران و کمک به توسعه و حل مشکلات استان، تشکیل هسته مشورتی نخبگان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در مراسم معارفه رئیس جدید بنیاد ملی نخبگان استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: خوشبختانه در استان ظرفیت خوبی در عرصه نخبگان داریم که با شناسایی افراد شاخص می توانیم از این توانمندی در حل مشکلات استفاده بیشتری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بتوانیم از ظرفیت نخبگان بهره برداری مطلوبی کنیم قادر خواهیم بود به دستاوردهای بهتری برسیم.

استاندار قزوین یادآورشد: توسعه و پیشرفت استان نیازمند بهره گیری از همه افراد و ظرفیت هاست و در این زمینه باید هدفمند حرکت کنیم تا کارها به نتیجه برسد.

جمالی پور بیان کرد: یکی از اقدامات اساسی بنیاد نخبگان در استانها، تشکیل کارگروه‌های تخصصی است تا بتوان به صورت متمکز و هدفمند به توسعه استان کمک کرد.

استاندار قزوین گفت: تاکید رهبری در استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور اگر سرلوحه کارهای ما قرار گیرد می توانیم از علم و دانش در مسیر تولید ثروت استفاده کنیم.

جمالی پور اظهارداشت: قزوین سابقه تاریخی خوبی دارد و شخصیت های برجسته ای را تقدیم کشور کرده و ما نیز وظیفه داریم از این ظرفیت در حل مشکلات و رفع موانع علمی بهره برداری کنیم و بنیاد نخبگان در شناسایی نیروهای مستعد می تواند نقش آفرین باشد.

در این مراسم ضمن تشکر از خدمات کریم افشار رئیس سابق، علی رجب پور به عنوان رئیس جدید بنیاد نخبگان استان قزوین معرفی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از استانداری خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ در دیدار نمایندگان بنیاد علوی در استان، اظهار کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای سال‌جاری، هدایت منابع و تسهیلات نهادهای حمایتی در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار از طریق تکمیل زنجیره‌های ارزش استان است.

وی با اشاره به خدمات بنیاد علوی در خراسان‌جنوبی، متذکر شد: برنامه‌ریزی بنیاد در استان باید در راستای تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت‌ها به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و مواد معدنی از جمله زرشک، عناب، گوهرسنگ، فولاد و بنتونیت باشد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: تکمیل زنجیره‌های ارزش و جلوگیری از خام فروشی، اولویت حوزه اقتصادی استان برای سال‌جاری است.

جعفری اضافه کرد: اولویت اصلی در پرداخت تسهیلات هم باید در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش، ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی باشد.

وی در این دیدار بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

کد خبر 751058

دیگر خبرها

  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت