Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@11:22:43 GMT

مدافع استقلال در نزدیکی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۱۵۳۲

مدافع استقلال در نزدیکی پرسپولیس

رویداد۲۴ شجاع خلیل‌زاده یکی از ارکان اصلی خط دفاعی پرسپولیس از این تیم جدا و به باشگاه الریان قطر پیوست. درمورد دلیل جدایی شجاع در این چند روز حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد ولی ان چیزی که مشخص است با رفتن خلیل‌زاده دست یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید در خط دفاعی بسته شد.

در حال حاضر پرسپولیس در ترکیبش سه دفاع تخصصی به نام‌های سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و احسان حسینی را دارد ولی به طور حتم برای حضور پرقدرت در فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بازی‌های لیگ لزوم خرید یک مدافع میانی دیگر برای پرسپولیس حس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی روزهای اخیر اسامی زیادی برای امدن به پرسپولیس مطرح شد که یکی از آن‌ها ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته تراکتور بود. این بازیکن چندی قبل قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و از این تیم جدا شد. اما تراکتوری‌ها به یک شرط اجازه جدایی به این بازیکن را دادند که سلیمی لژیونر شود و فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند.

بیشتر بخوانید: پشت پرده فسخ قرارداد مدافع ملی‌پوش استقلال

با این حال پرسپولیس که بعد از جدایی شجاع به شدت به دنبال خرید یک مدافع میانی بود به این بازیکن پیشنهاد داده تا به این تیم بیاید. سلیمی خودش علاقه داشت پرسپولیسی شود ولی توافق با تراکتور برای لژیونر شدن کار را سخت کرد.

سلیمی قرار بود با هماهنگی یک تیم اروپایی ابتدا با آن‌ها قرارداد ببندد و بعد در صورت توافق به پرسپولیس بیاید ولی به دلیل کمبود وقت (۲۸ آبان پایان پنجره نقل و انتقالات) برای پیوستن او به باشگاهی خارجی و بعد برگشت به ایران و انجام کارهای اداری امکان‌پذیر نخواهد بود و انتقال سلیمی به پرسپولیس منتفی است.

حالا با منتفی شدن حضور سلیمی در پرسپولیس شاهین طاهرخانی مدافع فصل گذشته استقلال جدی‌ترین گزینه رفتن به پرسپولیس است و انطور که شنیدیم به زودی بعد از انجام توافقات لازم این بازیکن قرمزپوش خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!

 مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت.

به گزارش تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت