Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرها از رشد نارضایتی در کاخ سفید حکایت دارد که متحدان آمریکا آن را "شرم‌آور" و همچنین "عدم اطمینان و تردید و سردرگمی" بر سر امتناع رئیس جمهوری آمریکا از تایید نتایج انتخابات و تعیین مسیر رو به جلو توصیف می‌کنند.

به گفته چند منبع مطلع از تفکرات دونالد ترامپ، انتظار رو به رشدی در میان مشاوران دونالد ترامپ وجود دارد مبنی بر اینکه او هرگز به شکست در انتخابات سوم نوامبر اذعان نخواهد کرد، حتی اگر نتایج در ایالت‌های مهم طی هفته‌های آتی تایید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از شبکه ان‌بی‌سی نیوز، یکی از مشاوران دونالد ترامپ، رئیس جمهوری فعلی آمریکا گفت: انتظار نداشته باشید که او شکست را بپذیرد. بیشتر احتمال دارد که او چیزی شبیه به این بگوید که "ما نمی‌توانیم به این نتایج اعتماد کنیم اما من آنها را رد نمی‌کنم."

یک مشاور دیگر هم گفت، پس از اتمام شمارش و بازشماری قانونی، نزدیک‌ترین چیزی که رئیس جمهوری آمریکا ممکن است به آن اذعان داشته باشد، این است که "او نتایج را می‌پذیرد اما می‌گوید که نمی‌داند آنها تا چه حد دقیق هستند." این مشاور گفت: اما فعلا ما به آنجا نرسیده‌ایم.

در همین حال، خبرها از رشد نارضایتی در کاخ سفید حکایت دارد که متحدان آمریکا آن را "شرم‌آور" و همچنین "عدم اطمینان و تردید و سردرگمی" بر سر امتناع رئیس جمهوری آمریکا از تایید نتایج انتخابات و تعیین مسیر رو به جلو توصیف می‌کنند.

یک مشاور دیگر گفت: این پایدار نیست.

برخی مشاوران هم می‌گویند که رئیس جمهوری آمریکا دارد به این باور می‌رسد که نتایج انتخابات تغییر نخواهد کرد. یکی از آنها گفت: حتی ترامپ متوجه شده که احتمال تغییر نتایج تقریبا صفر است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • ویدئو| اذعان سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به شکست
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند