Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواجوی گفت: از ابتدای امسال ۱۵۲ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال به حساب دهیاری های خراسان جنوبی واریز شده است.

«عالیه خواجوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: اعتبارات تخصیصی به دهیاری های استان از محل عواید ماده 38 و ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده و ماده 58 قانون الحاق برخی مواد به مقررات مالی دولت در سال جاری به مبلغ 152 میلیارد و 448 میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خراسان جنوبي با بیان اینکه از محل بند الف و تبصره ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز 78 میلیارد و 177 میلون ریال به دهیاری های استان تخصیص داده شده است، گفت: همچنین از محل تبصره دو ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده هم 21 میلیارد و 171 میلیون ریال به دهیاری های استان تخصیص داده شده است.

 

 

خواجوی تصریح کرد: از ابتدای امسال از محل ماده 58 هم، برای تعداد 116 پروژه اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 148 میلیون ریال به  حساب دهیاری های استان واریز شده است.

 

 

وی با بیان اینکه از محل ماده 38، 39 و 58  به دهیاری های شهرستان بشرویه سه میلیارد و 677 میلیون ریال و از محل این ماده ها به دهیاری های شهرستان بیرجند 27 میلیارد و 511 میلیون ریال واریز شده است، افزود: همچنین به  دهیاری های شهرستان خوسف  9 میلیارد و 862 میلیون ریال واریز شده است.

 

 

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خراسان جنوبي  تصریح کرد: از ابتدای امسال به دهیاری های شهرستان درمیان 16 میلیارد و 381 میلیون ریال و به دهیاری های شهرستان زیرکوه 12 میلیارد و 700 میلیون تومان واریز شده است.

 

 

خواجوی در ادامه از واریز مبلغ هفت میلیارد و 28 میلیون ریال به دهیاری های سرایان و 13 میلیارد و 188 میلیون ریال به دهیاری های سربشه خبر داد و گفت: در این مدت به دهیاری های شهرستان طبس 14 میلیارد و 54 میلیون ریال و به دهیاری های شهرستان فردوس پنج میلیارد و 113 میلیون ریال واریز شده است.

 

 

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال 27 میلیارد و 303 میلیون ریال به حساب دهیاری های شهرستان قاینات و 12 میلیارد و 678 میلیون ریال به حساب دهیاری های شهرستان نهبندان واریز شده است.

 

 

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خراسان جنوبي در ادامه بیان کرد: ماده 58 الحاق برخی مواد به مقررات دولت دو سرفصل عمرانی، گردشگری، تعمیر ماشین آلات، تجهیز پایگاه های آتش نشانی به دهیاری های استان تخصیص یافته و به منظور اجرای پروژه های عمرانی، زیربنایی و محرومیت زدایی از مناطق روستایی تأمین شده است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهیاری ها بیرجند خراسان جنوبی دهیاری های شهرستان دهیاری های استان حساب دهیاری ریال به دهیاری ابتدای امسال میلیون ریال میلیون ریال واریز شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد