Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:46:22 GMT

فعالیت اصناف بعد از ساعت ۱۸ تخلف محسوب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۱۸۵۴

فعالیت اصناف بعد از ساعت ۱۸ تخلف محسوب می‌شود

رضا علیزاده بیرجندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیم ستاد ملی و ابلاغ ستاد استانی مدیریت کرونا واحدهای صنفی غیرضروری مراکز شهرستان‌های استان باید از ساعت ۱۸ تا صبح روز بعد فعالیت خود را تعطیل کنند.

وی بیان کرد: اصناف ضروری از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، سوپر مارکت‌ها، میوه فروشی‌ها، سبزی و صیفی‌جات، مواد پروتئینی، تولید و فروش لبنیات، غذا، فست فود و طباخ بیرون بر، پخش موادغذایی، دفاتر آژانس‌های مسافرتی و از این قبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی تصریح کرد: نظارت و بازرسی بر اجرای این طرح توسط نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بازسان سازمان صمت به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح محدودیت فعالیت اصناف تا ۲۰ آذر ماه در خراسان جنوبی ادامه دارد گفت: از تمامی کسبه و اصناف استان درخواست داریم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان و با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در اجرای این طرح ما را یاری کنند تا شاهد مدیریت بیماری و کاهش ابتلا در استان باشیم.

براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا که از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان اجرا شد، تمامی واحدهای صنفی به جز گروه‌های شغلی یک در همه مراکز شهرستان‌های استان از ساعت ۱۸ به بعد اجازه فعالیت ندارند و این مصوبه به مدت یک ماه تا ۲۰ آذر لازم الاجراست. 

روند ابتلا به کرونا و فوت ناشی از آن در خراسان جنوبی که بار دیگر از مهر ماه امسال صعودی شد، همچنان افزایشی بوده و این استان در وضعیت قرمز است.

برچسب‌ها بیرجند کرونا نانوا خراسان جنوبی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند کرونا نانوا خراسان جنوبی محدودیت های کرونا بیرجند کرونا نانوا خراسان جنوبی محدودیت های کرونا اخبار کنکور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم

رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره گفت: تاکید موکد من بر این است که بیمه به کمک جامعه بیاید تا مردم بتوانند از خدمات روانشناسی بهره‌مند شوند.

علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با نبود اسامی برخی از روانشناسان در وبسایت انجمن روانشناسان اظهار داشت: این موضوع دارای اشکال است. انتظار می‌رود تمامی روانشناسان و مشاورانی که کارشناسی ارشد و دکترا دارند عضو سازمان روانشناسی شوند و مراحل دریافت پروانه تخصصی را طی کنند و با طیب خاطر و بدون دغدغه خدماتشان را انجام دهند. کسانی که این کار را نکرده‌اند، کارشان تخلف تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: البته باید در نظر داشت که اسامی یک تعدادی از روانشناسان و مشاوران ثبت نشده است. چراکه سایت سازمان نسبتا جدید است، پس اسامی کسانی که قدیمی هستند (به ویژه در ده سال اول) در سایت نیست. به عبارتی احراز صلاحیت نشده‌اند.

فتحی تاکید کرد: نبود اسامی افراد نامبرده به معنای عدم صلاحیت آن‌ها نیست. بلکه به این دلیل که در آن زمان سایتی وجود نداشت این اتفاق افتاد است. این افراد جزو پیشکسوتان روانشناسی و اعضای اولیه سازمان هستند.

وی افزود: از این دسته از روانشناسان که تعدادشان حدود ۲ الی ۳ هزار نفر است، درخواست می‌کنیم که سازمان مراجعه کرده و مراحل احراز صلاحیت را طی کنند.

رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره در رابطه با تعرفه‌های روانشناسی گفت: خدمات روانشناختی برخلاف خدمات پزشکی که با یک و یا دوبار مراجعه و دریافت یک سری دارو تمام می‌شود، نیاز به مراجعات متعدد دارد. از طرف دیگر هزینه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره نسبتا بالاست.

وی افزود: به همین دلیل تاکید موکد من بر این است که بیمه به کمک جامعه بیاید و به مردم سرویس دهد تا مردم بتوانند از خدمات روانشناسی بهره‌مند شوند.

فتحی آشتیانی در رابطه با این موضوع که آیا سن ابتلا به اختلالات روانی و افسرگی کاهش داشته است اذعان داشت: ما پژوهشی در این رابطه نداریم که ثابت کند سن ابتلای به مشکلات روانشناختی پایین آمده باشد. اگر هم باشد در افواه است هیچ پشتوانه پژوهشی پشت آن نیست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد