Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از احداث جاده شهرستان نیر به میانه خبر داد و گفت: این جاده تامین اعتبار شده و ماده ۲۳ آن نیز گرفته شده است.

او با بیان اینکه استان اردبیل یکی از استان‌های مرزی کشور است افزود: این استان از قطب‌های مهم کشاورزی، صنعتی، دامداری، دامپروری و گردشگری است و زمینه‌هایی برای ارتقا استان از لحاظ مسائل اجتماعی، زیرساخت‌ها و عمران شهری در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از سفر مدیر کل شستا به استان اردبیل گفت: شرکت شستا در یکی از روستا‌های شهرستان نیر شهرک دامپروری با ظرفیت ۶ هزار راس دام و با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان ایجاد خواهد کرد.

موسوی از عمران شهری با سرمایه گذاری بالای ۵۰۰ میلیارد تومان در اردبیل خبر داد و افزود: زیرساخت‌ها و مطالعات عمران شهری در اردبیل فراهم شده است.

او همچنین از احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اردبیل خبر داد و گفت: نقشه این پروژه عظیم آماده شده و بالای ۲ هزار میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیا برای این پروژه هزینه خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تصویب ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان اردبیل در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث جاده تامین اعتبار منطقه آزاد احداث بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج