Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@22:10:18 GMT

اجرای عدالت در توزیع آگهی‌های دولتی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۲۰۴۹

اجرای عدالت در توزیع آگهی‌های دولتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، رییس شورای اطلاع رسانی استان قزوین در نشست شورای اطلاع رسانی استان قزوین، گفت: باید تلاش کنیم مصوبات شورای اطلاع رسانی استان به صورت کامل اجرایی شوند، اگرچه همواره اجرای ۱۰۰درصد مصوبات یک شورا امکان پذیر نیست.
حبیبی با اشاره به برخی انتقادات نسبت به مصوبات شورای اطلاع رسانی استان، بیان کرد: انتقاد به مصوبات این شورا هیچ اشکالی ندارد اما کسانی که در بطن فعالیت‌های رسانه‌ای هستند انتظار می‌رود که همراهی و همکاری بیشتری با شورا برای رفع مشکلات رسانه‌ای استان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: شورای اطلاع رسانی استان نسبت به سال‌های قبل روند خوبی را در پیش گرفته و مصوبات مفیدی داشته است که باید برای اجرایی شدن آنها تلاش کنیم.
معاون استاندار قزوین با تاکید بر توزیع آگهی‌های دولتی از کانال اداره ارشاد استان، گفت: شهرداری‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا بتوان شاهد اجرای عدالت در توزیع آگهی‌های دولتی باشیم، در غیر این صورت، موضوع را با اهرم‌های قانونی پیگیری می‌کنیم.
او با تاکید بر ضرورت معرفی سخنگوی دستگاه‌ها افزود: پراکندگی در صحبت‌های مسئولان استان باعث شد تا مصوبه شورا را برای تعیین سخنگوی دستگاه‌ها داشته باشیم که می‌تواند شخص سخنگو، خود مدیر باشد تا صحبت‌های رسمی، جامع و منطقی ارائه شود.
حبیبی گفت: تعیین سخنگو برای ادارات باید پیگیری و اجرا شود چون هم برای دستگاه‌ها و هم برای رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها موثر است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در تهیه اخبار به ویژه در حوزه کرونا باید حرفه‌ای‌تر عمل کنند، گفت: کار حرفه‌ای و خبر موثر در این حوزه موجب می‌شود که به مردم تلنگر وارد شود و آنها را نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات هوشیارتر کند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان قزوین بیان کرد: به عنوان مثال شهرستان تاکستان در حوزه کرونا نقطه سیاه استان محسوب می‌شود و بخش اسفرورین آن معادل دو شهرستان استان کرونایی دارد که باید رسانه‌ها این مسائل را برجسته کنند.

48

کد خبر 1454740

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شورای اطلاع رسانی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری