Web Analytics Made Easy - Statcounter

مترجم های مربیان کروات در فوتبال ایران به جایگاهی رسیده اند که خود به عنوان کارشناس برای تحلیل مسابقات به شبکه های تلویزیونی دعوتدمی‌سوند!

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دوستانه دو تیم فوتبال ایران و بوسنی و هرزگوین در قالب ویژه برنامه «مجله ورزشی» به تهیه‌کنندگی مهدی منظوری برای اولین بار از کانال بالکان شبکه سحر پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اصغر نیک سیرت، مترجم سابق «برانکو ایوانکویچ» به عنوان کارشناس و مفسر ورزشی این برنامه در استودیو کانال بالکان حضور دارد و علیرضا بهجتی مجری برنامه و گزارشگر این دیدار دوستانه خواهد بود.


سید میثم میرهادی، مدیر کانال بالکان شبکه سحر با بیان این خبر گفت: از زمان تاسیس کانال بالکان شبکه سحر این اولین بار است که دیدار فوتبال ایران و بوسنی به صورت زنده از کانال پخش خواهد شد و علیرضا بهجتی اولین گزارشگر فوتبال ایرانی به زبان بوسنیایی است.


وی افزود: ورزش فوتبال در میان اهالی هر دو کشور ایران و بوسنی و هرزگوین از اهمیت و علاقه‌مندی فراوانی برخوردار است. به همین سبب برگزاری رقابتی ورزشی و دوستانه میان این دو کشور فرصتی مغتنم برای کانال بالکان شبکه سحر است تا به تعمیق بیشتر دوستی و نزدیکی فرهنگی و ورزشی دو کشور کمک کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمود یاوری داود فیرحی جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم انفجار بیدگنه بوسنی ایران بازی تدارکاتی محمود یاوری داود فیرحی جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم انفجار بیدگنه کانال بالکان شبکه سحر ایران و بوسنی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • «هفت» نیامده رفت!