Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@20:40:02 GMT

نبود کشتی‌گیر در برخی از اوزان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۲۳۱۹

نبود کشتی‌گیر در برخی از اوزان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا دبیر ظهر امروز در مجمع سالیانه کشتی زنجان با اشاره به اینکه هیأت‌های ورزشی باید با اداره کل هماهنگی لازم را داشته باشند و از ظرفیت ورزش و جوانان استفاده شود، اظهار کرد: در مورد کشتی نیز وقتی ووشوی زنجان موفق می‌شود پس کشتی نیز موفق می‌تواند موفق کسب کند.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: کشتی جزو سخت‌ترین ورزش‌ها است و استان زنجان در عرصه کشتی حرفی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ذهنیت بنده نسبت به کشتی استان زنجان مثبت است، گفت: ما به دنبال حمایت از ورزشکاران استانی هستیم.

دبیر با اشاره به اینکه حضور در عرصه‌های مختلف گامی برای موفقیت است، گفت: قطعا باخت در مسابقه پله‌ای برای موفقیت است و هیچ تیمی نیست که بدون باخت موفق شود.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه در عرصه مربیگری فقط نباید به تهرانی‌ها و مازندرانی‌ها فکر کرد، گفت: انتخاب محمد نادری نشان داد که زنجانی‌ها ظرفیت خوبی در عرصه کشتی دارند.

وی افزود: باید از ظرفیت سپاه و آموزش و پرورش در شهرستان‌ها استفاده شود تا در زمینه گسترش ورزش کشتی تلاش شود.

دبیر افزود: کشتی باید مثل فوتبال برزیل باشد که بازیکن صادر میکند و اگر کشتی هم اینطور باشد مثل دهه ۷۰ کشتی خواهیم بود که دو قهرمان جهان برای رفتن به اردو رقابت داشتند در حالی که امروز برای برخی از وزن‌ها کشتی‌گیر نداریم.

وی با اشاره به اینکه برخی از فعالیت‌ها باید از شهرستان‌ها آغاز شود، گفت: قطعا فدراسیون هم از پیشنهادات خوب در این زمینه استقبال می‌کند.

دبیر ادامه داد: امیدواریم کشتی استان زنجان به اندازه‌ای قوی شود که برای کمک کردن به دنبال آن بیایند هرچند شروع این کار، سخت است اما باید استارت را زد، زیرا واقعیت این است که با اعتبارات دولتی و ادارات کل ورزش و جوانان در استان‌ها نمی‌توان امور کشتی را پیگیری کرد.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه زنجان، یک استان صنعتی است تصریح کرد: امیدواریم هیأت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان با تعامل و تفاهم خود بتوانند اسپانسرهایی را جذب کنند.

گفتنی است، علیرضا دبیر برای انجام سفر دو روزه به زنجان آمده که حضور در مجمع عمومی عادی سالانه هیأت کشتی و دیدار با امام جمعه، استاندار و شهردار زنجان از جمله برنامه‌های وی است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی زنجان ورزشی ورزش رئیس فدراسیون کشتی علی رضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • نکوداشت محمدرضا سنگری در دزفول