Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۷۲۶ هزار تن گذشت.  
برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یازده هزار و ۵۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که سه هزار و ۱۴۹ مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷۲۶ هزار و ۵۸۵ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۵۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۴۰ هزار و ۱۲۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۵۴۱ هزار و ۵۶۶ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۶۱۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۵ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۸۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۱ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

  در مورد نرخ بهبود در ویکی تابناک بیشتر بخوانید در مورد نرخ مرگ در ویکی تابناک بیشتر بخوانید   برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمود یاوری داود فیرحی جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم انفجار بیدگنه اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ محمود یاوری داود فیرحی جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم انفجار بیدگنه نرخ مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرگرد محمد احمدی افزود : این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

کد خبر: 1229087 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • در کشور کفر خوانندگان و رقاصان هم بیدار شدند اما برخی اساتید کشورمان بی‌تفاوت بودند
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • پیش‌بینی برداشت بالغ بر ۵۷۵ هزار تن‌ گندم آبی در خراسان رضوی
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟