Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش تابان ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت پارسی گیل در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گیلان با تقدیر از دستاوردهای جوانان خلاق گیلانی اظهار کرد: خوشبختانه استعدادهای این مرزوبوم همواره سرآمد دنیا بوده‌اند و موجب سربلندی و درخشش نام ایران اسلامی در دنیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان تمام‌قد حمایت کرد، گفت: خانواده بزرگ اتاق بازرگانی استان، آمادگی دارد تا زمینه صادرات محصولات به کشورهای دنیا به‌ویژه منطقه بزرگ اوراسیا را فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان گیلان با تأکید بر اینکه باید از کسب‌وکار جوانان حمایت شود، تصریح کرد: مطمئناً محصولات هایتک شرکت گیلانی در عرصه مقابله با کرونا توجه تمام بازرگانان را به خود جلب خواهد کرد و امیدوارم در این مسیر بتوانیم تسهیل‌کننده روند روبه رشد شرکت گیلانی باشیم.

به گزارش فارس، محصول تولیدی شرکت پارسی گیل تاکنون بیش از ۳۰ مجوز و تأییدیه داخلی و بین‌المللی در خصوص از بین بردن و غیرفعال سازی کروناویروس و آنفوآنزا دریافت کرده که این شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری شهرستان رودسر مستقر است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان دانش اتاق بازرگانی خانواده رئیس اتاق بازرگانی گیلان اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد

محبوبه منفرد رییس انجمن صادر کنندگان صنایع دستی اتاق بازرگانی قزوین گفت: تفاهم نامه صادرات محصولات از سوی اتاق بازرگانی قزوین با هیات تجاری بازدیدکننده چین در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ بین المللی تهران، مبنی بر صادرات محصولات قزوین به چین منعقد و به امضا رسید.

وی ادامه داد: طبق این تفاهم نامه، فروشگاهی در منطقه ویژه اقتصادی غرب چین تجهیز و فراهم می‌شود تا کالا‌های مورد نظر در این منطقه به نمایش گذاشته و به فروش برسد.

منفرد اضافه کرد: یکی از اهداف مهم صادرکنندگان استان قزوین این است که برند‌های ایرانی در کنار سایر برند‌های اروپا و جهان در منطقه آزاد چین که یک منطقه ویژه اقتصادی در مرز مشترک قزاقستان و چین است به نمایش گذاشته شود تا بازار فروش این محصولات نیز به وضعیت مناسبی دست یابد.

رییس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی اتاق بازرگانی قزوین بیان کرد: این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ برپا است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند