Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@22:10:54 GMT

کالسکه با چه ویژگی و از کجا بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۲۴۵۹

کالسکه با چه ویژگی و از کجا بخریم؟

برخی تجهیزات مدرن سیسمونی کودک مثل کالسکه، مینی واش و صندلی کودک به عنوان یک ابزار نقشی کمک کننده در فرآیند نگهداری از کودکان و نوزادان را ایفا می‌کند. ابزارهایی مقرون به صرفه که با کارایی خاصشان حجم زیادی از کارهای یک مادر خانه دار را کم می‌کند. بنابراین مدرنیته شدن و تغییرات سبک خرید سیسمونی خیلی هم بد نشده است، اگرچه میزان هزینه‌ی کلی خرید سیسمونی‌ها بالا رفته، اما برخی از تجهیزات سیسمونی ضروری محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آنکه ابزارهایی مثل کالسکه با کیفیت بوده و طول عمر مفیدی داشته باشند، می‌بایست در هنگام خرید به ویژگی‌های آن توجه شود؛ چراکه ایمنی و کارکرد درست این ابزار برای سلامت جان کودکان حائز اهمیت است.

کالسکه، مناسب‌ترین وسیله برای گشت و گذار با کودک

کالسکه یکی از اقلام ضروری لیست خرید سیسمونی به شمار می‌رود، که خصوصاً برای مادرانی که مایلند ساعاتی از روز را برای خرید بیرون بروند و حال وهوایی عوض کنند بسیار مناسب خواهد بود. این ابزار که برای کودکان تا سن 5سالگی نیز مناسب است، در انواع برند خارجی و ایرانی تولید می‌شوند که هریک ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. به طور کلی کالسکه ابزاری شبیه به یک صندلی چرخ‌دار است که از یک سایه بان پارچه‌ای نیز برخوردار می‌باشد. در هنگام خرید کالسکه می‌بایست برند و مدلی را انتخاب کنید که آسایش و راحتی کودک را نیز تامین کند.

ویژگی‌های یک کالسکه خوب کدامند؟

کالسکه‌ها در سه مدل سنتی، مسافرتی و ورزشی در بازار وجود دارند که با توجه به نام گذاری خاصشان کارایی متفاوتی از یکدیگر دارند. ویژگی‌های کلی یک کالسکه ایمن به شرح زیر می‌باشد.

اهرم‌ها و فلزات یک کالسکه دارای قابلیت تا شدن، تنظیم کفی و... هستند و در صورتی که استفاده از کالسکه به اتمام برسد به راحتی جمع شده و فضای کمی را اشغال می‌کند. عمدتاً کالسکه‌های باکیفیت وزن کم و استحکام بالایی دارند و این از بارزترین ویژگی‌های یک کالسکه خوب است. کالسکه‌ها معمولاً مجهز به سیستم ترمز هستند تا ایمنی کودک تامین باشد، همچنین کالسکه‌ها با قابلیت تنظیم ارتفاع به والدین کمک بزرگی می‌کنند. کفی پارچه‌ای و بدنه‌ی ضد حساسیت کالسکه یک کمربند ایمنی دارد تا زمانی که کودک درون کالسکه می‌نشیند با بستن آن از جان او محافظت شود.

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده باید بگوییم که برای خرید کالسکه حتما نباید نوع خارجی آن را خریداری کنید، کمپانی‌های ایرانی بسیاری در کشور فعالیت می‌کنند که با استفاده از متریال مرغوب، کالسکه‎‌های ایمن و با کیفیتی را تولید می‌کنند. کمپانی‌های مثل شرکت دلیجان که یکی از برندهای محبوب داخلی در زمینه تولید تجهیزات سیسمونی نیز می‌باشند، کالای خود را تا چند سال ضمانت هم می‌کنند. به طور قطع تولیدات ضمانت شده‌ی یک شرکت مورد اطمینان افراد بسیاری خواهد بود.

2 نکته‌ی مهم در زمان خرید کالسکه

اولاً به طور معمولی ایمنی کالسکه به نوع و وضعیت چرخ‌ها، کمربند و ترمز آن بستگی دارد بنابراین بهتر است در زمان خرید از کالسکه تست سلامت بگیرید. زمانی که یک نوزاد درون کالسکه‌ای قرار بگیرد نیاز به ایمنی بسیار بالایی دارد، چراکه توانایی نگداشتن خود را نداشته و ظریف و کوچک است.

ثانیاً آیا می‌دانستید محافظ یا سایه‌بان بالای کالسکه نیز نوعی تجهیزات ایمنی به شمار می‌رود؟ بله... سایه بان از پوست و صورت کودک در برابر نور شدید آفتاب و قطرات باران محافظت می‌کند. بنابراین در هنگام خرید به سایبان، سبد و دیگر تجهیزات کالسکه نیز توجه نمائید. البته کاورهای زیپ‌داری نیز به عنوان روکش کالسکه در سیسمونی فروشی‌ها وجود دارد که در سرما و گرما از کودک محافظت می‌کند، اما اصل خودِ کالسکه است.

کالسکه را تمیز نگاه دارید!

کودکان و نوزادان پوست‌ لطیف و حساسی دارند که سریع در مقابل آلودگی واکنش نشان می‌دهند، بنابراین مادران موظف‌اند همواره کالسکه و دیگر ابزار نگهداری از کودک را تمیز نگاه دارند. از قضا تمیز کردن کالسکه بسیار راحت است، زیرا روکش کفی کالسکه و سایبان پارچه‌ای ان به راحتی از بدنه‌ی کالسکه جداشده و قابل شستشو هستند. بدنه فلزی کالسکه را نیز می‌توان به راحتی شست یا با یک دستمال مرطوب پاک کرد.  

برای کودکان صندلی کودک بخرید!

یکی از کاربردی‌ترین ابزار که به نگهداری کودکان کمک بزرگی می‌کند، صندلی غذای کودک است. صندلی کودک دو نوع دارد: صندلی کودک منزل که معمولاً برای غذا دادن و نشاندن کودک به کار برده می‌شود و در انواع پلاست و ... تولید می‌شود. نوع دیگر صندلی کودک خودرو است که ایمن‌ترین وسیله برای نگهداری کودک در ماشین به شمار می‌رود. این صندلی نیز که تقریبا شبیه به کریر است، کاملاً به صندلی اصلی ماشین وصل شده و با کمربندهای ایمنی که دارد، کودک شما را در طول مدت سفر ایمن نگاه می‌دارد. این نوع صندلی‌ها نیز می‌بایست از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشند، به طور مثال این صندلی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بر اساس وزن سایزبندی می‌شوند. به بیان ساده‌تر مدلها و ظرفیت‌های متفاوت صندلی کودک بسته به میزان تحمل وزن آن صندلی خواهد بود.

از طرفی صندلی می‌بایست حتما به بدنه‌ی اصلی صندلی خودرو متصل شود و صندلی‌هایی که به روکش صندلی وصل می‌شوند ایمن نخواهند بود. در هنگام خرید محکم بودن و کیفیت کمربندهای صندلی کودک را به خوبی بررسی کنید؛ چراکه کمربند می‌بایست کودک را در برابر ضربات شدید حفظ کند.

مینی واش، نیاز اصلی مادران خانه‌دار

معمولاً کودکان به خصوص نوزادان زود به زود لباس‌هایشان را کثیف می‌کنند، بنابراین برای آنکه کودک لباس کم نیاورد مادر ناچار است به صورت مداوم در حال شستشوی لباس باشد. مینی واش یا همان لباسشویی کم‌جا ابزار بسیار بسیار کاربردی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن لباس‌ها را شسته و کاملاً تمیز می‌کند. این دستگاه کاربردی که در گذشته به عنوان کهنه‌شور شناخته می‌شد، امروزه به عنوان یک لباسشویی مخصوص کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از مینی واش برای شستشوی لباس کودکان ضروری است؛ چراکه شستن لباس کودکان با بزرگسالان از نظر بهداشتی درست نیست. این بدان جهت است که بزرگسالانی که برای کار به بیرون از منزل می‌روند معمولاً بیشر در معرض آلودگی‌ها قرار دارند، بنابراین بهتر است لباس کودکان را جداگانه بشویید.

مینی واش‌ها ظرف مدت 20 دقیه لباس‌ها را شسته و برای کار کردن نیازی به اتصال به لوله کشی آب ندارند. تنها با اضافه کردن مقداری آب و پودر لباسشویی می‌توانید دستگاه را به برق متصل کنید. این نوع ماشین‌های لباسشویی از آنجا حجم کمی را اشغال می‌کنند قابل جا به جایی بوده و حتی در مسافرت‌ها هم همراه خانواده خواهند بود. از طرفی بدنه‌ی این نوع دستگاه‌ها کاملا مقاوم بوده و نگرانی بابت آسیب رسیدن به دستگاه نیز وجود ندارد.

بهترین برند مینی‌ واش را خریداری کنید!

استفاده از مینی واش حجم زیادی از کارهای یک ماد خانه‌دار را کم می‌کند تا جایی که حتی روکش صندلی کودک، کریر و کالسکه را نیز به وسیله آن می‌توان شستشو داد. به همین علت بهترین کار این است که از برندی مطمئن یک مینی واش باکیفیت خریداری کنید. در حال حاضر مینی واش جنرال تکنیک یکی از بهترین مارک‌های مینی واش موجود در بازار است که از بالاترین کیفیت و کارایی برخوردار هستند. جنرال تکنیک مینی واش‌ها را با ظرفیت 2 الی 4 کیلوگرم و با بدنه‌ای زیبا تولید کرده است.

قیمت دستگاه مینی واش نسبت به ماشین لباسشویی بسیار پایین‌تر بوده و با توجه به کارایی بالای این دستگاه‌ها کاملا مقرون به صرفه به نظر می‌رسند. بنابراین اگر برای خرید مینی واش هزینه کنید، قطعا پشیمان نخواهید شد، به علاوه خرید مینی واش به عنوان هدیه برای مادرانی که مشغله‌های زیادی دارند بسیار خوشایند خواهد بود.

کرونا و خرید سیسمونی نوزاد

این روزها که کلیت کشور با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، مادرانی که نزدیک به زایمان نوزادان خود هستند نمی‌توانند به راحتی و با گردش در شهر به دنبال تجهیزات مورد نیاز خود بگردند. از طرفی فعالیت بیش از اندازه در ماه‌های آخر برای مادر باردار مضر به نظر می‌رسد. به همین جهت جایگزین کردن خرید اینترنتی به جای حضوری انتخابی هوشمندانه و مناسب خواهد بود، اما آیا شما فروشگاه سیسمونی اینترنتی می‌شناسید؟

کارن ماما نام فروشگاهی جامع و کامل است که تمامی تجهیزات سیسمونی اعم از کالسکه، کریر، مینی واش، پستانک و شیشه شیر، لباس وحتی تجهیزات تزئینات اتاق کودک را در ویترین اینترنتی خود به کاربران ارائه می‌نماید. این وبسایت که با هدف سهولت در روند خرید سیسمونی نوزادان راه اندازی شده است، در این روزهای کرونایی انتخاب بسیار خوبی می‌باشد. در کارن ماما هر وسیله‌ای که نیاز کودکتان است خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرد.

البته ناگفته نماند که خرید از این سایت تحت شرایطی امکان پذیر است:

به طور کلی سفارشاتی که تا ساعت 11 ظهر هر روز ثبت شوند،همان روز از طریق پست ارسال خواهد شد و سفارشاتی که بالای این ساعت پذیرفته شوند فردای روز خرید ارسال می‌گردند. برای مشتریانی که خرید بالای 150 هزار تومان دارند، ارسال رایگان خواهد شد و امکان پرداخت درب منزل برای مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی کارن ماما وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی کارن ماما که موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیک نیز شده است تا امکان یک خرید امن را برای شما فراهم کند، به عنوان کامل‌ترین فروشگاه سیسمونی اینترنتی شناخته می‌شود که تنوع بالایی از برندها و محصولات را در خود جای داده است. چنانچه مشتریان محترم سوالاتی داشته باشند با شماره گیری تلفن 02188699210 از ساعت 10 صبح تا 22 می‌توانند پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند. با خرید از کارن ماما خریدی مقرون به صرفه و شیرین را تجربه خواهید کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: هنگام خرید خرید سیسمونی خریداری کنید صندلی کودک کالسکه ها یک کالسکه ی کالسکه مینی واش بدنه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان

امیرمسعود عابدین: این خودرو در بازار چین با نام Sterra ET شناخته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، اکسلانتیکس ET که به عنوان یک SUV سایز متوسط ‌تا بزرگ شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۴۹۵۵/۱۹۷۵/۱۶۹۸ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۳۰۰۰ میلی‌متر است.
نمای جلویی که بر اساس پلتفرم برقی رده بالای چری ساخته شده، دارای جلوپنجره بسته و چراغ‌های خطی و دوتایی جلو است. در قسمت عقب نیز از طراحی چراغ‌های متصل استفاده شده است.

علاوه بر این، اکسلانتیکس ET به ۳۰ سنسور و دو تراشه Orin-X مجهز شده است تا قابلیت‌های پیشرفته کمک رانندگی را برای سناریوهای رانندگی شهری و بزرگراهی تحقق بخشد.

در داخل، صفحه نمایش مرکزی بزرگ ۱۵.۶ اینچی، حالت‌های مختلف از جمله حالت‌های کودک، حیوان خانگی و کارائوکه را یکپارچه می‌کند.
سایر امکانات شامل صندلی‌های جاذبه صفر، گرمکن و سردکن و ماساژور صندلی، سیستم صوتی Lion Melody Max با ۲۳ بلندگو، سانروف ۲.۳۸ اینچی و سیستم نظارت بر سلامتی است که می‌تواند ضربان قلب و فشار خون مسافران را اندازه‌گیری کند.

قدرت تولیدی از دو موتور الکتریکی جلو و عقب تامین می‌شود که حداکثر قدرت به ترتیب ۱۸۳ کیلووات و ۲۳۰ کیلووات است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن ۵.۴۶ ثانیه است. در طی آزمایش سرمای شدید در دمای منفی ۲۰ درجه سانتیگراد در مغولستان، این خودرو از ۲۰٪ به ۸۰٪ در ۲۴ دقیقه شارژ شد. در شرایط عادی در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد (۷۷ درجه فارنهایت)، اکسلانتیکس می‌تواند ۴۰۰ کیلومتر برد را در ۱۰ دقیقه ایجاد کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900025

دیگر خبرها

  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!