Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تگزاس گفته است، به هر شخصی که تقلب انتخاباتی معتبری را در رابطه با رای‌گیری سوم نوامبر گزارش کند، یک میلیون دلار جایزه می‌دهد.

به گزارش برنا، شبکه تلویزیونی کی.دابلیو.تی.ایکس تگزاس گزارش داد، دن پاتریک، فرماندار تگزاس گفته است، افشاگران و خبرچین‌ها باید اطلاعات و شواهد خودشان را تحویل مقام‌های محلی بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر شخصی که اطلاعاتی ارائه دهد که منجر به بازداشت یا محکومیت شود، حداقل ۲۵ هزار دلار دریافت خواهد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و بسیاری در حزب جمهوری‌خواه از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری صحبت می کنند اما هنوز سند و مدرکی دال بر تقلب ارائه نداده‌اند. روز شنبه، جو بایدن دموکرات به عنوان پیروز این رقابت نفس‌گیر معرفی شد چون به حداقل ۲۷۰ رای الکترال لازم دست یافته بود.

فرماندار تگزاس گفت: من از تلاش‌های دونالد ترامپ برای مشخص کردن تقلب انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری و تعهد او برای اطمینان حاصل کردن از اینکه تمام آرای قانونی شمارش می‌شوند و تمام آرای غیر قانونی هم باطل می‌شوند حمایت می‌کنم.

فرزندان ترامپ نیز همچنان ادعای عجیب پیروزی در این انتخابات را مطرح می‌کنند.

دونالد ترامپ جونیور، پسر ترامپ، صفحه تویتر خود را مملو از ادعاهای بی اساس درباره تقلب در انتخابات کرده است. توئیتر به بسیاری از پیام‌های پسر ترامپ در این خصوص برچسب ادعاهای مورد مناقشه زده است.
شبکه سی ان ان گفته است: اریک، پسر دیگر ترامپ، هم با انتشار ویدئویی جعلی مدعی شد برخی از برگه‌های آراء ترامپ سوزانده شده است. مسئولان منطقه مورد ادعای پسر ترامپ در شهر ویرجینیا در واکنش به این ادعا گفته اند برگه‌هایی که در این ویدئو نشان داده می‌شود برگه‌های واقعی رأی نیستند.
ایوانکا، دختر ترامپ با انتشار پیامی از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته است ترامپ با کسب اکثریت آرا در آلاسکا پیروز شده است.
مجری سی ان ان افزود البته ما هم در این شبکه پیش بینی کرده بودیم که ترامپ در آلاسکا پیروز خواهد شد. جو بایدن بدون آلاسکا، بیش از ۲۷۰ رأی الکترال کسب کرده است. جو بایدن برنده شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۰ را بخوانید؛

آقای [سیدرضا] زواره‌ای، [عضو حقوقدان شورای نگهبان] آمد. برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری مشورت‌ کرد. گفتم، با توجه به اجبار استعفا از شورای نگهبان، لازم است با اعضای شورا مشورت‌ کند. فکر می‌کند در میزگرد [مناظره] تلویزیونی با نامزدان دیگر، می‌تواند نظر مردم را به برنامه‌هایش جلب کند. محمدتقی، مباشر کارهایمان در بهرمان آمد. مریض است و عازم سفر کربلاست.

آقای [صادق] زیباکلام، [استاد دانشگاه تهران]، برای انجام سومین قسمت مصاحبه آمد و گفت، کتابی در مورد انتقادات و جواب‌ها مربوط به من در جریان انتخابات مجلس، به نام «هاشمی و دوم خرداد» نوشته است. عصر آقای پروفسور [محمدنبی] نعمتی، [جراح مغز و اعصاب در دانشگاه بُن]، رئیس متخصصان ایرانی مقیم آلمان آمد و گفت، ۲۴۰۰ ایرانی در سازمانشان عضوند و به فکر راه‌انداختن بیمارستانی در جزیره کیش، به عنوان بیمارستان بین‌المللی با بهترین استاندارد هستند. بناست برای بررسی، به کیش برود؛ تشویق کردم.

آقای [سیدحسین] موسویان آمد و گفت، اعضای حزب اعتدال و توسعه، حزب را جدی نمی‌گیرند و تعهدی را که برای روزنامه داده‌اند، نپرداخته‌اند و حاضر نیستند در انتخابات فعال باشند و آقایان [محمدباقر] نوبخت و [اکبر] ترکان، نامزدی را هم قبول نکرده‌اند و بعضی‌ها ‌خواستند که حزب از آقای [سیدمحمد] خاتمی حمایت کند که رأی نیاورد. پیشنهاد ‌کرد که دکتر [حسن] روحانی، خوب است معاون‌اول رئیس‌جمهور بشود. سفر دکتر روحانی به پاکستان را موفق توصیف کرد.

دانشجویان و طلاب ممتاز بسیجی [شرکت‌کنندگان در نهمین مجمع سراسری دانشجویان و طلاب بسیجی ممتاز کشور] آمدند. آقای [علیرضا] زاکانی، [رئیس سازمان بسیج دانشجویی] گزارش داد. از میان چهار هزار داوطلب، ۴۰ دانشجو و ۱۵ طلبه انتخاب شده‌اند. برای آنها صحبت مفصلی در اهمیت تعهد و تخصص با هم و ضرورت تلاش بیشتر علمی کردم.

امروز در اندونزی، مجلس گام دوم را در محکوم کردن عمل [آقای عبدالرحمن وحید]، رئیس‌جمهور برداشت که اگر یک گام دیگر بردارد، ساقط می‌شود. درگیری‌ها در فیلیپین هم ادامه دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901072

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی