Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه استقلال مدعی هستند با متوجه به اسناد و مدارکی که در اختیار دارند می‌توانند رای صادره از سوی فیفا در خصوص شکایت سرمربی پیشین خود را تغییر دهند.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی حکم فیفا علیه باشگاه استقلال در پرونده شکایت استراماچونی، مدیران کنونی در بررسی‌هایی که انجام داده اند متوجه شده اند در دفاع اولیه‌ای که مدیریت وقت می‌توانسته انجام دهد، برخی اسناد و مدارک نادیده گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع، استقلال در زمانی که می‌توانست در دفاعیه به این مدارک متوسل شود، به طرز عجیبی این اتفاق رخ نداده است.

اما دلیلی که اکنون مدیران باشگاه مدعی هستند می‌توانند این رای را بشکنند، وجود دو برگه دستنویس با امضای استراماچونی است که در این دو نامه، باشگاه می‌تواند برخی ادعا‌های این مربی ایتالیایی را رد کند.

برگه اول مربوط به کاهش زمان قرارداد استراماچونی است که به خواسته خود او امضا شده و نامه دوم هم مربوط به مبلغ قراردادش است که مربی پیشین آبی‌ها مبلغ کمتری ار آنچه فیفا حکم داده، درخواست داشته است.

ضمن اینکه استقلال سند برگشت خوردن پولی که در موعد مقرر به حسابی که استراماچونی در کشور چک معرفی کرده بود را هم دارند. در همان زمان وقتی بانک مربوطه به بهانه اینکه منبع مشخص نیست، پول را برگشت زده، باشگاه از سرمربی خود درخواست شماره حساب در بانک دیگری را کرده، اما استراماچونی از دادن شماره حساب جدید طفره می‌رود.

با توجه به این شرایط، استقلال امیدوار به این است که بتواند رای فیفا را تغییر دهد. این باشگاه درخواست گراندز رای را از کمیته انضباطی فیفا کرده و بعد از رسیدن آن، لایحه دفاعی خود را به فیفا ارسال می‌کند.

ظاهرا یک تیم حقوقی قوی هم تشکیل شده تا در این پرونده باشگاه بتواند با توجه به اسنادی که باید در زمان دفاع ارائه می‌شده، اما این اتفاق نیفتاده، رای را بشکند.

در حال حاضر باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و سیصد و پنجاه و نه هزار یورو محکوم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال تهران استراماچونی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند