Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:27:00 GMT

ایمنی پرواز در فرودگاه بین المللی ساری افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۲۵۵۳

ایمنی پرواز در فرودگاه بین المللی ساری افزایش یافت

گروه استان‌ها - استاندار مازندران با اشاره به لغو بسیاری از پروازها در فرودگاه ساری به دلیل کمبود سیستم‌های ناوبری، گفت: اکنون با تزریق اعتبار و اقدامات عمرانی، ایمنی پرواز در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری افزایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسین زادگان پیش از ظهر امروز جلسه شورای اداری مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ساری با اشاره به طرح هر استان یک پروژه، اظهار داشت: پروژه ای که در این طرح مورد لحاظ قرار گرفته، نیروگاه زباله‌سوز ساری بوده که با تزریق اعتبار مورد نیاز به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه امسال تاکنون بالغ بر 100 میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است، افزود: سرعت این پروژه اکنون قابل قبول بوده و به دلیل عدم محدودیت اعتباری این پروژه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پیگیری و مدیریت منجر به اتمام برخی پروژه‌ها و کارها خواهد شد لذا فرمانداران و مدیران باید پیگیری ویژه ای داشته باشند تا بهره برداری پروژه ها در زمان مورد نظر باشیم، تصریح کرد: 17 کیلومتر از محور ساری  عملیاتی شده و چهار کیلومتر دیگر  باقی مانده که در مرحله انتخاب پیمانکار و مناقصه است.بهره برداری از زیرگذر سنگتراشان که از نقاط حادثه خیز ساری بوده که با توجه به رفع موانع موجود  می بایست تا دهه فجر به اتمام برسد. 

رئیس مجمع نمایندگان بوشهر: اعتبار تکمیل جاده گناوه به میشان در لایحه بودجه 1400 پیش بینی شودروی خوش جاده مرگ به شهروندان بادرودی/باند دوم جاده بادرود ـ کاشان با حضور وزیر راه افتتاح می‌شودگزارش| پروژه‌های جدید در حال ترمیم خلاهای تاریخی جاده‌ای اردبیل / سهم جاده در تصادفات چقدر است؟

وی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی زباله‌سوز ساری قابل ملاحضه بوده به ‌طوری‌که تاکنون 62 میلیارد اعتبار نقدی و 1.5 میلیارد دلار خرید تجهیزات صورت گرفته و به نوعی برای تکمیل زباله‌سوز ساری مشکلی نداریم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه نیروگاه زباله‌سوز یکی از موضوعات مهم شهرستان ساری است، تصریح کرد: این پروژه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و به لحاظ اعتباری از هیچ محدودیتی برخوردار نیست.

حسین زادگان با بیان اینکه بر اساس تصمیم قبلی و به تناسب مسائل هر منطقه؛ جلسات شورای اداری را در شهرستان‌ها و مراکز حوزه انتخابیه برگزار می‌کنیم و این جلسه مختص شهرستان‌های ساری و میاندورود بود، افزود: از محاسن برگزاری جلسات شورای اداری استان در شهرستان‌ها این است که فرمانداران و مدیران هر منطقه از قبل مسائل و مشکلات شهرستان‌های خود را احصا می‌کنند و در جلسه به صورت ویژه به آن‌ها پرداخته می‌شود و بقیه فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی نیز بدلیل محدودیت های کرونایی، از طریق ویدیوکنفرانس در جلسه شورا مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به این که موضوعات خوبی را در شهرستان ساری در دست پیگیری داریم، گفت: برخی از پروژه‌ها متاسفانه از پیشرفت مناسبی برخوردار نبود که با تزریق اعتبارات ملی و استانی، بویژه تزریق اعتبارات خوبی که در سفر اخیر معاون رئیس جمهور صورت گرفت، گره این پروژه‌ها گشوده شد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه اعتبارات تکمیلی سالن شش هزار نفری ماهفروجک، کتابخانه مرکزی و تالار فرهنگی ساری ابلاغ شده است، گفت: اعتبار 200 میلیارد تومانی فرودگاه ساری که سال‌ها پروازهای آن لغو می‌شده، با تخصیص این اعتبار و تجهیز فرودگاه و استقرار سامانه ILS و سیستم‌های هشدار دهنده هواشناسی، مشکل رفع می‌شود و اطمینان سفر نیز افزایش می یابد.

وی بیان کرد: احداث و اتصال راه دسترسی شهرک صنعتی ساری جهت حفظ ایمنی راه در دستور کار قرار گرفته است و سه کیلومتر از شش کیلومتر از این محور تاکنون عملیاتی شده است. آزادسازی سواحل در دو سال اخیر جهشی سه برابری داشته آزادسازی 88 درصد سواحل تاکنون صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مازندران تزریق اعتبار بهره برداری شهرستان ها زباله سوز پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز