Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان با حضور بر مزار نخستین خبرنگار شهید مدافع شهید "محسن خزائی" با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان همزمان با چهارمین سالروز شهادت شهید "محسن خزائی" نخستین خبرنگار شهید مدافع حرم، ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار این شهید بزرگوار، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگی "شهید محسن خزائی" باید الگوی جوانان کشور باشد"شهید محسن خزائی" یک بسیجی واراسته و دلداده انقلاب بودخبرنگاری برای دفاع از خبرنگار دشت کربلا/ شهید محسن خزائی به آرزوی دیرینه‌اش رسید + تصاویر

همچنین پیش از ظهر امروز جمعی از پرسنل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان پس از حضور بر مزار شهید، در راستای پاسداشت خدمات شهید گرانقدر محسن خزائی روایتگر دلاورمردی‌های جبهه مقاومت، به بیماران نیازمند استان خون اهدا کردند.

خبرنگار شهید مدافع حرم محسن خزایی 15 آذرماه 1351  دیده به جهان گشود و عشق دفاع از حرم او را به سوریه کشاند و در نهایت در 22 آبان‌ماه 1395 در منطقه عملیاتی حلب سوریه در حال تهیه گزارش در پی اصابت ترکش خمپاره گروه تروریستی داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان خبرنگار شهید مدافع محسن خزائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان