Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی امیرالمومنین قم در جلسه ویدئوکنفرانس با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای بهره برداری از این بیمارستان اظهار کرد: با شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته، مدیریت استان برای تخصیص اعتبارات پروژه های درمانی استان قم پیگیری جدی نمو  و در واقع در سایه حمایت دولت تهدید کرونا تبدیل به فرصتی برای توسعه زیرساخت های درمانی استان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توجه ویژه ی دولت  دوازدهم به تامین اعتبار این طرح افزود: خوشبختانه امروز شاهد بهره برداری از این بیمارستان و پذیرش بیماران کرونایی در آن هستیم.

سرمست با بیان اینکه در استان قم علما ء و مراجع عظام تقلید در امر ساخت مراکز درمانی پیشگام بوده اند، افزود :  این بیمارستان که با همت مرحوم حضرت آیت الله العظمی خوانساری در سال ۱۳۹۳ آغاز شده بود متاسفانه چندسالی این پروژه متوقف گردید که با پیگیری مدیریت استان و حمایت جدی دولت  تکمیل ، تجهیز و امروز شاهد افتتاح و بهره برداری  آن به دستور ریاست محترم جمهور هستیم    

استاندار قم خاطرنشان کرد: مراکز درمانی دیگری همچون بیمارستان مادر ، بیمارستان تخصصی قلب (نور) و  بیمارستان خاتم در حال ساخت هستند که توسط کارگروه ویژه ای میزان پیشرفت آنها  بطور مستمر و جدی مورد پیگیری قرار می گیرد که انشاءالله با بهره برداری از این پروژه های  بیمارستانی بیش از دوهزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان اضافه میشود و قم به عنوان قطب گردشگری سلامت تبدیل می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیمارستان امیرالمومنین منطقه قم كنفرانس بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود