Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@11:03:09 GMT

یک برنامه سینمایی دیگر در صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۲۷۹۶

یک برنامه سینمایی دیگر در صدا و سیما

«ساعت سینما» نام برنامه سینمایی شبکه چهار است که از این هفته، هر پنجشنبه شب راهی آنتن می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، این مجله سینمایی هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ راهی آنتن می‌شود. اولین برنامه از این مجله سینمایی پنجشنبه (۲۲ آبان‌ماه) با حضور نادر طالب زاده به پخش و بررسی فیلم سینمایی «معاون» با نام اصلی «Vice» اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«معاون»، فیلم زندگینامه‌ای و کمدی-درام به کارگردانی و نویسندگی آدام مک‌کی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. در این فیلم کریستین بیل (در نقش دیک چینی) به همراه ایمی آدامز، استیو کارل، سم راکول، الیسون پیل، جسی پلمونس و تایلر پری به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم صعود سیاسی چنی را تا تبدیل شدن به معاون رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا، به تصویر می‌کشد. بازی کریستین بیل در این فیلم ستایش منتقدان را برانگیخت.

این دومین فیلم سینمایی پس از فیلم دبلیو اثر الیور استون است که در آن دوران حکومت جرج دابلیو بوش به تصویر کشیده شده‌است. این فیلم در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ از سوی آناپورنا پیکچرز در آمریکا اکران شد و توانست در گیشه فروش ۷۲ میلیون دلاری داشته باشد.

یوسف منصوری، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «ساعت سینما» درباره این برنامه توضیح داده است: ساعت سینما، برنامه سینمایی است که فصل اول آن در ۲۶ قسمت در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می‌شود. حدود ۶۰ دقیقه داخل استودیو خواهیم بود همراه با پخش آیتم‌های متنوع، گفت‌وگو درباره فیلم و سپس پخش فیلمی که موردنظر است. همچنین محمدرضا مقدسیان، مجری کارشناس که از مجریان سیما و نیز از منتقدان سینماست، در هر برنامه میزبان یک مهمان و یا به اقتضای برنامه دو مهمان خواهد بود.

منصوری ادامه داد: این برنامه به بهانه پخش یک فیلم به مباحث سینما و روانشناسی، سینما و سیاست، سینما و اقتصاد، سینما و رسانه و … می‌پردازد. پلی‌بک‌های تولید شده در این برنامه درباره فیلم‌ها، بازیگری‌ها، کارگردانی‌ها و… است که به اقتضای هر فیلم به بازنمایی سیاست در سینما، بازنمایی تصویر سیاستمداران مختلف در طول تاریخ سینما، رابطه سیاستمداران با سینما و نظیر آن خواهد پرداخت.

او افزود: در واقع در برنامه «ساعت سینما» نسبت سینما با سایر عرصه‌های علوم انسانی و علوم شناختی ذیل مفاهیم و مباحث سینمایی بررسی می‌شود و البته اولویت ما دیدن یک فیلم خوب است.

فیلم سینمایی روز جمعه (۲۳ آبان‌ماه) نیز «آگهی ترحیم» است که ساعت ۲۰:۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

کد خبر 455058

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ساعت سینما سینما سینما ایران صدا و سیما تلویزیون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساعت سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود