Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@18:35:34 GMT

کمک ۶۲۰ میلیون ریالی به بیمارستان قدس پاوه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۲۸۲۵

کمک ۶۲۰ میلیون ریالی به بیمارستان قدس پاوه

کیوان رشیدی از کمک ۶۲۰ میلیون ریالی به این مرکز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیوان رشیدی در گفتگو با خبرنگار هزار ماسوله اظهار داشت: ۵۰۰ میلیون ریال از این مبلغ توسط خیر گرانقدر اقای پژمان فتحی، ۱۰۰ میلیون ریال توسط خیر محترم آقای خلیل حسینی و ۲۰ میلیون ریال دیگر توسط خیر ارجمند آقای اقبال سابقی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر داخلی بیمارستان قدس پاوه افزود: مبلغ اهداء شده صرف خرید تجهیزات سرمایه ای، وسایل و داروهای مورد نیاز شده است.

وی گفت: با این مبلغ یک دستگاه مانیتورینگ قلبی به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال، ۲۰ عدد فلومتر اکسیژن به ارزش ۱۴۶ میلیون ریال، ۲ دستگاه ترمومتر لیزری به ارزش ۲۱ میلیون ریال ، ۲ دستگاه پالس اکسیمتر به ارزش ۴۴ میلیون ریال، ۵ عدد مانومتر اکسیژن به ارزش ۴۹ میلیون ریال و ۲۰۰۰ عدد آمپول دگزامتازون به ارزش ۲۰ میلیون ریال خریداری شده است.  

رشیدی در پایان گفت: شبکه بهداشت و درمان پاوه ضمن تقدیر از این همراهی برجسته و احسان ماندگار امیدوار است با همراهی و همکاری همه عزیزان همشهری  در رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور غیر ضروری در بیرون از منزل بتوانیم روند شتابان بیماری کرونا در شهرستان را کنترل کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت

امتداد - سقف تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی و مجموع تراکنش‌های خرید شخصی در کل شبکه بانکی و پست بانک ایران افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به شخص حقیقی (نقدی و اعتباری) از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و همچنین مجموع تراکنش های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، این خدمت در پست بانک ایران نیز همزمان با شبکه بانکی کشور انجام شده است و در دسترس مشتریان بانک قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند